×
آخرین اخبار

ایزانلو: ایران قطب راگبی دنیا خواهد شد!

  • کد نوشته: 167095
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۵
  • 358 بازدید
  • زهرا ایزانلو بازیکن راگبی که زاده شهر مشهد است، سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در لیگ برتر راگبی را دارد.   مصاحبه اختصاصی دیدگاه نیوز با بازیکن تیم ملی راگبی بانوان ؛ زهرا ایزانلو بازیکن راگبی، در رابطه با انگیزه خود از شروع این ورزش، عنوان کرد: تحت هر شرایطی به توانایی های […]

    ایزانلو: ایران قطب راگبی دنیا خواهد شد!

    زهرا ایزانلو بازیکن راگبی که زاده شهر مشهد است، سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در لیگ برتر راگبی را دارد.

     

    مصاحبه اختصاصی دیدگاه نیوز با بازیکن تیم ملی راگبی بانوان ؛
    زهرا ایزانلو بازیکن راگبی، در رابطه با انگیزه خود از شروع این ورزش، عنوان کرد: تحت هر شرایطی به توانایی های خودم باور دارم و همین موضوع باعث علاقه من به راگبی و فعالیت در این رشته شد. از طرفی خانواده ام نیز مشوق من بودند.
    ایرانلو سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ ساحلی راگبی را دارد، همچنین با تیم ملی ایران، مقام سوم مسابقات آسیایی را کسب کرد.
    او در خصوص تیم ملی راگبی زنان گفت: تا کنون سه اردوی ملی برگزار شده است و این باعث شده که بازیکنان پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و حس همدلی میان بازیکنان تقویت شود.
    زهرا ایرانلو ادامه داد: رشته های قدرتی در ایران حرف اول را می زند و راگبی از رشته های قدرتی و سرعتی است. ایران پتانسیل این را دارد که قطب راگبی دنیا بشود، به شرطی که از امکانات مناسبی برخوردار شویم، زیرا این رشته برخورد های زیادی دارد و احتمال مصدومیت در آن بالا است.
    وی با اشاره به اینکه راگبی در ایران تازه شناخته شده و نوپا است، اظهار داشت: با توجه به اینکه این ورزش به تازگی به عنوان فدراسیون شناخته شده و در طی چند سال گذشته تیم زنان شایستگی خود را در سطح اسیا نشان داده است، باید نگاه ویژه ای به این رشته و بازیکنانش بشود.
    ایزانلو در ادامه گفت: هرچند طی سال های اخیر تغییراتی صورت گرفته و شاهد پیشرفت زیادی بودیم، بازهم باید توجه بیشتری به راگبی معطوف شود. اگر رسانه ها تمرکز خود را روی این رشته بگذارند میتوان به جذب اسپانسر امیدوار بود تا راگبی ایران به جایگاه اصلی خود در آسیا، یعنی کسب مقام قهرمانی، دست یابد.
    بازیکن راگبی اهل مشهد که خراسان رضوی را دارای پتانسیل می داند، در این مورد عنوان کرد: اگر نگاه ویژه ای به خراسان رضوی و ورزش راگبی بشوذ، این استان قطب قوی در سطح ایران و آسیا خواهد شد.
    زهرا ایرانلو با بیان این نکته که ورزشکاران این رشته نمی توانند از راگبی درآمدزایی کنند، اظهار داشت: علاوه بر بازی در لیگ به مربیگری نیز مشغول هستم و روز من به دو قسمت تقسیم می شود، زمانی که برای تامین مخارجم کار می کنم و زمانی که به ورزش حرفه ای مشغول هستم.
    وی در پایان گفت: مهم ترین هدف ورزشی من قهرمانی در آسیا است و امیدوارم این اتفاق به زودی رقم بخورد.

    انتهای پیام/

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *