×
آخرین اخبار

ایجاد اشتغال مطالبه اصلی مردم خرمشهر است

  • کد نوشته: 134174
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۳
  • 108 بازدید
  • نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امروز مطالبه اصلی مردم خرمشهر این است که مسوولان نگاه ویژه و اساسی به این ‌شهر داشته باشند، جوانان این ‌شهر بزرگ، مطالبه اشتغال و عمرانی را دارند.

    ایجاد اشتغال مطالبه اصلی مردم خرمشهر است

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و عشایر غیور به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رژیم بعث با حمایت شرق و غرب و حدود ۸۰ کشور، به دنبال خشک کردن ریشه انقلاب بود اما رزمندگان اجازه ندادند که دشمن به خیال باطل خود دست پیدا کند.

    وی عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر یک اتفاق ساده نبود چرا که این شهر برای رژیم بعث بسیار مهم و استراتژیک بود، آنها با تصرف خرمشهر با این امکانات برجسته به دنبال این بودند که قلب ایران را فتح کنند.

    نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: آزاد سازی خرمشهر، سرآغاز همه پیروزی‌ها و پایان به همه توهمات دشمن برای شکست ایران اسلامی بود که رزمندگان با اتکا به خدای متعال به آن دست پیدا کردند.

    موسوی‌فرد بیان کرد: آزادسازی خرمشهر به همه نشان داد که مقاومت شیرین و راهگشا است و هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است که رزمندگان ما با باور و اعتقاد خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک را در اختیار دشمن قرار بگیرد.

    وی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز به برکت آن حماسه‌‌سازی‌ها، در بحث نظامی و علمی قدرت برتر به حساب می‌آید، در گذشته ما توان تولید یک فشنگ را نداشتیم اما امروز کشورهای مختلف و فراوانی از ما درخواست دارند که به آنها پهباد و موشک بدهیم تا مجهز شوند، امروز دشمن به برکت آن مقاومت، جرأت ندارد که به ایران اسلامی چپ نگاه کنند.

    امام جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته به صورت دقیق نسبت به بحث اقتصاد توجه داشته و تاکید دارند که نباید سفره مردم کوچک شود و مشکل معیشت و اشتغال باشد اما در سال‌های گذشته سکانداران غرب‌زده که تمام نگاه آنها به خارج بود، نسبت به این مساله مهم و حیاتی بی‌توجه بودند.

    وی افزود: خوشبختانه دولت فعلی نگاه واقعی به مساله اقتصاد دارد و برای حل مشکلات چشم انداز خوبی دارد که امید داریم به سرعت به فواید آن برسیم.

    موسوی‌فرد تاکید کرد: امروز مطالبه اصلی مردم خرمشهر این است که مسوولان نگاه ویژه و اساسی به این ‌شهر داشته باشند، جوانان این ‌شهر بزرگ، مطالبه اشتغال و عمرانی را دارند.

    نماینده ولی‌فقیه در خوزستان همچنین به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مردم باید در بحث حجاب در کنار دولت باشند، البته مردم فقط باید به تذکر لسانی بسنده کنند و اجازه ندهند که این منکر بزرگ در جامعه ترویج پیدا کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *