×
آخرین اخبار

اولویت‌های دولت پزشکیان کدام اند؟

  • کد نوشته: 197783
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۶
  • 69 بازدید
  • نماینده دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که قطعا باید برطرف شود، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی یا همان فسادزدایی است. جامعه‌ای که گرفتاری اقتصادی شدیدی دارد، به هیچ وجه بر نمی‌تابد عده‌ای مسئول بیت المال را به جیب خود بریزند.

    اولویت‌های دولت پزشکیان کدام اند؟

    عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرفوری تاکید کرد: مردم ایران در این سال‌ها سختی‌های زیادی را متحمل شده اند؛ بنابراین پزشکیان و همکارانش باید سعی شان را به کار بگیرند تا به هر نحوی که امکان دارد، گره‌های اقتصادی را باز کنند تا شاید جامعه نفسی به راحتی بکشد.

    این نظامی بازنشسته گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که قطعا باید برطرف شود، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی یا همان فسادزدایی است. جامعه‌ای که گرفتاری اقتصادی شدیدی دارد، به هیچ وجه بر نمی‌تابد عده‌ای مسئول بیت المال را به جیب خود بریزند.

    او ادامه داد: دولت چهاردهم باید سعی اش را به کار بگیرد تا با تمام قوا و ارگان‌ها در چارچوب قانون همکاری داشته باشد و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهد بی قانونی در کشور شکل بگیرد. به این معنی که هر حرکتی که خارج از قانون باشد، علی القاعده مصداق چوب لای چرخ گذاشتن و در نتیجه ممانعت برای رسیدن به اصلاح امور است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *