×
آخرین اخبار

انهدام باند سارقان منزل در ملکان با ۲۳ فقره سرقت

  • کد نوشته: 150586
  • ۱۴۰۲-۰۵-۳۰
  • 346 بازدید
  • فرمانده انتظامی ملکان از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای منزل با ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

    انهدام باند سارقان منزل در ملکان با ۲۳ فقره سرقت

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” علی ریحانی” اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر ملکان، دستگیری سارقان در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: با تلاش های شبانه روزی وانجام یکسری اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، سرنخ هایی از سارقان حرفه ای و خودروهای مورد استفاده آنان در این سرقت ها به دست آمد .
    فرمانده انتظامی ملکان تصریح کرد: با بررسی های میدانی صحنه های سرقت مشخص شد، سارقان با خودرو و با پلاک مسروقه اقدام به سرقت منزل کرده  و متواری می شدند.
    وی بیان داشت : مامورین پلیس آگاهی با اطلاع از سرقت های مشابه این باند در سایر استان های کشور ، نسبت به آگهی و ارسال تصاویر و مستندات آنان به پلیس آگاهی سراسر کشور اقدام،پس از جمع بندی و تلاش شبانه روزی در چند استان که اقدام به سرقت های متعدد و مشابه نموده بودند مخفیگاه سارقان را در استان چهارمحال بختیاری شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، به مکان مورد نظر اعزام و پس از تلاش های گسترده و ردیابی ، متهمان بعنوان کیس ویژه با همکاری پلیس آگاهی سراسر کشور و استان چهارمحال بختیاری در کرمانشاه زمینگیر و دستگیر و به شهرستان ملکان دلالت داده شدند.
    این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی ،با مشاهده دلایل و مستندات  به ۲۳ فقره سرقت از منازل معترف و با راهنمایی متهمان کلیه محل های سرقت بازسازی شدند .
    فرمانده انتظامی ملکان در ادامه خاطر نشان کرد : در بررسی سوابق کیفری مشخص شد یکی از اعضای باند دارای سوابق متعدد سرقت در سطح کشور بوده و از استان های دیگر و به صورت در حرکت اقدام به سرقت منازل می کردند .
    سرهنگ ریحانی در خاتمه با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت : افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می خواهیم  تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *