×
آخرین اخبار

انهدام باند سارقان با ۳۰ فقره سرقت احشام در لرستان

  • کد نوشته: 158415
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۰
  • 137 بازدید
  • فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۲ نفره سارقان و کشف ۳۰ فقره سرقت احشام در شهرستان “خرم آباد” خبر داد.

    انهدام باند سارقان با ۳۰ فقره سرقت احشام در لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سردار”یحیی الهی”در اینباره بیان داشت: در پی وقوع سرقت احشام دراطراف شهرستان”خرم آباد”، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر اعضای باند سارقان را در اطراف شهرستان “خرم آباد” شناسایی و دستگیر کنند.

    فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت احشام اعتراف و از آنان یک قبضه اسلحه کلاش و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه کشف شده است.

    سردارالهی در پایان خاطر نشان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده است، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *