×
آخرین اخبار

انجام انواع خدمات کفسابی با نازلترین قیمت

  • کد نوشته: 78715
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۲
  • 988 بازدید
  • خدمات کفسابی خدمات کفسابی به شکلها و طریق های مختلف برای انواع سطح ها استفاده می شود و با توجه به اینکه نمی توان خدمات کف سابی را محدود به سطح سنگ یا سرامیک دانست چرا که به عنوان مثال بر روی سطح پارکت و لمینت که در اصطلاح کفپوش می باشند نیز استفاده می گردد و […]

    انجام انواع خدمات کفسابی با نازلترین قیمت

    خدمات کفسابی

    خدمات کفسابی به شکلها و طریق های مختلف برای انواع سطح ها استفاده می شود و با توجه به اینکه نمی توان خدمات کف سابی را محدود به سطح سنگ یا سرامیک دانست چرا که به عنوان مثال بر روی سطح پارکت و لمینت که در اصطلاح کفپوش می باشند نیز استفاده می گردد و همچنین می توان گفت که در صورتی که برای سطح دیوار منزل خود از سنگ یا سرامیک استفاده کرده باشید در صورت نیاز می توان از خدمات کفسابی استفاده کرد.

    تمامی کارهایی که برای انجام  کفسابی سطح استفاده می شود را باید زیر مجموعه ای از خدمات کف سابی دانست چراکه با انجام خدمات کف سابی سبب می شود تا سطح :

    1. درصورتی که شفافیت و براقیت اولیه خود را از دست داده باشد میتوان با استفاده از خدمات کف سابی درخشندگی اولیه سطح مورد نظر را به دست آورد که به موجب آن سبب می‌شود تا سطح جذابیت اولیه خود را به دست آورد.
    2. اگر بر روی سطح مورد نظر لکه ایجاد شده باشد و یا موادی از قبیل چسب مصالح ساختمانی رنگ و غیره بر روی سطح مورد نظر ریخته شده باشد میتوان با استفاده از خدمات کف سابی موارد گفته شده را برطرف کرد تا تمیزی اولیه به سطح مورد نظر برگردد. (این مورد یکی از بینظیرترین خدمات کف سابی میتواند باشد)
    3. در صورتی که سطح بتن یا سنگ دارای پستی و بلندی باشد و این ناهمواری سبب شود که زیبایی سطح مورد نظر از بین برود میتوان این پستی و بلندی را با استفاده از دستگاه کفسابی انجام داد که یکی دیگر از خدمات کف سابی میباشد.

    1. در صورتی که میخواهید بندکشی های بین سنگ را از بین ببرید و در اصل رزین سطح سنگ اتفاق بیفتد می توانیم با استفاده از خدمات کف سابی رزین سنگ را انجام داده تا سطح سنگ شما به صورت یکدست و یکپارچه تبدیل گردد.
    2. اگر بر روی سطح مورد نظر مایعاتی از قبیل : قهوه ، چای ، آبلیمو ، سرکه ، جوهر نمک و … ریخته شده است چه بسا برای پاک کردن سطح مورد نظر استفاده شده در حالی که سطح پاک نگردیده باعث شده از لکه های بر روی سطح مورد نظر ایجاد شود می توان با استفاده از خدمات کف سابی این مورد را برطرف کرد.

    قیمت خدمات کفسابی

    برای انجام خدمات کف سابی با توجه به نوع سطح مورد نظر و میزان فضایی که باید کار توسط فرد کفساب انجام گیرد قیمت گذاری می شود.

    و با توجه به اینکه قیمت خدمات کفسابی هر کدام دارای پروژه و مراحل مختلفی برای انجام کار می باشد و همچنین ابزاری که برای کار استفاده می گیرد متفاوت می باشد نمی‌توان  قیمت دقیقی به صورت لیست وار برای انجام خدمات آورد.

    کفسابی

    در صورتی که برای تمیز کردن سطح خود از دستگاه استفاده کنیم و این دستگاه ها که شامل لقمه ساب های مخصوص به نوع سطح می باشند به فرایندی که صورت می پذیرد کفسابی گفته می شود.

    کسی که کار کفسابی را با استفاده از دستگاه انجام می‌دهد اصولاً به آن فرد کفساب گفته می‌شود و امروزه بسیار رایج است که خدمات کف سابی توسط مجموعه‌های مختلف انجام می پذیرد همکاران ما در مجموعه سنگسابی کریمی انجام خدمات کف سابی به بهترین شکل ممکن و در استفاده از به روز ترین امکانات در امر کفسابی پیشرو بوده اند.

    برای انجام خدمات کف سابی از همه نوع سطح ها از قبیل : سنگ ، سرامیک ، پارکت ، بتن ، لمینت ، موزاییک و … استفاده می شود که در این مورد باید توضیح دهیم که فرد کفساب باید تجربه کافی برای انجام خدمات کف سابی را داشته باشد تا بتواند از طریق آن بنا به سطح مورد نظر از لقمه ساب های مخصوص به خود استفاده کند مثلاً برای سطح بتن حتماً باید فرد از لقمه ساب الماسه جهت کفسابی سطح بتن استفاده کند.

    کفسابی راه پله

    اصولاً برای سطح راه پله ها که این سنگ استفاده می‌کنند و این سنگ ها باید سنگ های مقاوم در برابر فرسایش باشد چرا که عبور و مرور بر روی سطح پله ها و راه پله ها بیشتر از قسمت‌های دیگر ساختمان می باشد و البته در معرض کثیفی بیشتری هم قرار دارد.

    برای انجام خدمات کف سابی راه پله باید در نظر داشت که این خدمات با استفاده از کف سابی دستی که اصطلاحاً به آن ثابت دستی نیز گفته می شود صورت می پذیرد و ساب زدن راه پله موضوعی است که حتما باید فرد کفساب دارای تجربه کافی برای انجام خدمات ساب زنی پله داشته باشد.

    زمانی که ساب زنی پله ها صورت می پذیرد با توجه به اینکه نمی‌توان از دستگاه‌های بزرگ ساب زنی استفاده کرد باید حتماً این موضوع را در نظر داشت که برای انجام این خدمات نیاز است متناسب با سنگ مورد نظر لقمه ساب مخصوص با آن استفاده گیرد تا بتواند سطح مورد نظر شفاف و براق و به دور از لکه تحویل متقاضی می شود.

    قیمت کفسابی راه پله

    برای قیمت‌گذاری بر روی انجام خدمات کفسابی پله و راه پله باید این موضوع را عنوان کرد که مانند قسمت‌های دیگر ساختمان به نوع و جنس سنگ به میزان عرض پله ها و تعداد پله ها و همچنین به دارابودن برق تک فاز و یا سه فاز و غیره مربوط می شود که هر کدام از موارد گفته شده در قیمت کفسابی پله و راه پله تاثیرگذار می باشد.

    ساب پاگرد یا کفسابی پاگرد

    باید این عمل را در نظر داشت که خدمات کفسابی پاگردها با توجه به این که در کنار خدمات کفسابی راه پله ها صورت می پذیرد و همین امر موجب می شود که خدمات ساب زدن پاگردها به صورت کاملا اصولی انجام می گیرد و همین امر موجب می شود که این سطح ها هم با توجه به این که نمی توان از دستگاه های ساب زنی بزرگ استفاده کرد باید با استفاده از دستگاه های کفسابی دستی برای پله ها و پایگردها استفاده کرد.

    جهت انجام خدمات کفسابی پله و راه پله در خدمت شما هموطنان عزیزمان هستیم.

    مجموعه کریمی ۰۹۱۲۵۷۹۵۴۱۸

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *