×
آخرین اخبار

افتخار دیگری برای فارس
امین ملک زاده مدال طلای GPU جشنواره ی بین المللی بنگلادش را بُرد

  • کد نوشته: 91435
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
  • 547 بازدید
  • امین ملک زاده به عنوان چهره شاخص عکاسی شیراز این بار نیز موفق به کسب مدال طلای GPU از جشنواره بین المللی بنگلادش در بخش آرامش در طبیعت شد
    امین ملک زاده مدال طلای GPU جشنواره ی بین المللی بنگلادش را بُرد

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس و به نقل از کانون عکاسان فارس، امین ملک زاده به عنوان چهره شاخص عکاسی شیراز این بار نیز موفق به کسب مدال طلای GPU از جشنواره بین المللی بنگلادش در بخش آرامش در طبیعت شد.

    جشنواره DIRI 2022 بنگلادش در ۳ بخش ۱- آرامش در طبیعت ۲- آیین ها و فعالیت های صوفیانه در سراسر جهان ۳- زیارتگاه، مزار و مقبره مربوط به صوفیان در جهان برگزار شد است که آثار هنرمندان توسط کلوپ عکس فوکوس ایران به این جشنواره ارسال شد.

    عکاسانی که عکس های آنها توسط کلوپ عکس فوکوس به جشنواره ارسال شده و عکس آنها پذیرفته شود گواهی پذیرش از نماینده فیاپ در ایران برای این جشنواره دریافت می کنند.

    در این جشنواره عکس “Slough – ۱” از امین ملک زاده موفق به کسب مدال طلا GPUو ۲۰۰ دلار جایزه نقدی، عکس “Liberation” از اکبر شهبازی موفق به کسب مدال طلا BPSو ۲۰۰ دلار جایزه نقدی، عکس ” asalem khalkhal jangal mostana” از محمد رضا معصومی موفق به کسب مدال طلا SSSو ۲۰۰ دلار جایزه نقدی، عکس ” Sama” از اکبر شهبازی مدال برنز SSS، عکس ” Life on the stones” از ایمان یدملت مدال برنز GPU و عکس ” Golden architecture” از امیر عنایتی لوح تقدیر GPU را کسب نمودند.

    شایان ذکر است در مجموع ۳۹ عکس از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس در این جشنواره پذیرفته شده است:

    امین ملک زاده(۴عکس) حمید واحدی (۵عکس)، اکبر شهبازی (۴عکس)، میرعلی پرندک (۴عکس)، امیر عنایتی (۳عکس)، سعید عرب زاده (۳عکس)، زینب مختاری (۲عکس)، راحله اکبری (۲عکس)، ایمان یدملت (۲عکس)، فریبا مهدوی اصل (۲عکس)، ارشاد مظلومی (۲عکس)، آرش ارژنگی (۲عکس)، عباس حمیدسمیعی (۲عکس)، محمد رضا معصومی (۱عکس)، مجتبی حسنوند (۱عکس)

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: کانون عکاسان فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *