×
آخرین اخبار

امشب؛ جلسه مهم رئیس جمهور برای نهایی کردن کابینه

  • کد نوشته: 196910
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۶
  • 71 بازدید
  • در حالی که شماره معکوس برای ارائه فهرست کابینه دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی شروع شده است، این فهرست در انتظار اسامی نهایی سه وزارتخانه اقتصادی است.

    امشب؛ جلسه مهم رئیس جمهور برای نهایی کردن کابینه

    درحالی که شمارش معکوس برای ارائه فهرست کابینه دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی شروع شده است هنوز نام نهایی برای سه وزارتخانه نفت، نیرو و صمت که از کلیدی‌ترین وزارتخانه‌های دولت هستند، اعلام نشده است. این در حالی است که کار باقی وزارتخانه‌ها تقریبا تمام و گزینه‌های رئیس جمهوری برای تصدی گری سایر وزارتخانه‌ها نهایی شده است.

    باتوجه به نقش مهمی که سه وزارتخانه نفت، نیرو و صمت در زیرساخت ها، تولید و توسعه کشور دارند، انتخاب یک گزینه اصلح برای مدیریت این وزارت خانه‌ها در حقیقت پاس گل به توسعه زیرساخت‌ها و تولید کشور است تا در شرایط نامساعد کنونی اقتصاد با سرعت، کمترین ریسک و خطا به حوزه این سه وزارتخانه کلیدی ورود شود.

    در صورتی که برای این سه وزارتخانه جمع بندی شود، کار فهرست کابینه دولت چهاردهم تمام است.

    طبق شنیده‌ها، جلسات مهمی تا پایان امشب برگزار می‌شود که در صورت توافق برای نفرات این سه وزارتخانه، لیست نهایی کابینه پزشکیان، فردا، چهارشنبه ۱۷ مرداد برای بررسی و کسب رای اعتماد روانه بهارستان می‌شود. در صورتی که این جمع بندی انجام نشود، این لیست برای اول هفته آینده نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *