×
آخرین اخبار

امام جمعه موقت مسجدسلیمان: علیرغم همه تلاش های دولت آقای رئیسی یکی از ایرادات دولت سیزدهم تعلل در جابجایی مدیران ضعیف بود. متاسفانه در شهرستان ما نیز این مشکل وجود داشته و دارد

  • کد نوشته: 201093
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۳
  • 35 بازدید
  • در حالی که هر روز شاهد افشای وام های چند میلیاردی برای تعدادی از مدیران و… هستیم اما جوانان ما ماهها در صف وام ازدواج خود مانده اند! متاسفانه عده ای جهت راه اندازی پتروپالایش فقط سنگ اندازی کردند و اجازه ندادند این پروژه اشتغالزا در شهر راه اندازی شود!علیرغم همه تلاش های دولت آقای رئیسی یکی از ایرادات دولت سیزدهم تعلل در جابجایی مدیران ضعیف بود. متاسفانه در شهرستان ما نیز این مشکل وجود داشته و دارد. بعضی مدیران در شهرستان بجای آن که خود را خادم مردم بدانند طوری رفتار می کنند که انسان را به یاد مدیران دوران طاغوت می اندازند. خواهان نگاه ویژه وزیر نفت به شهرستان مسجدسلیمان هستیم!پروژه های خوبی در مسجدسلیمان آغاز شده است اما مردم انتظار دارند با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی در روند کار تسریع و به صورت شبانه روزی کار شود.

    امام جمعه موقت مسجدسلیمان: علیرغم همه تلاش های دولت آقای رئیسی یکی از ایرادات دولت سیزدهم تعلل در جابجایی مدیران ضعیف بود. متاسفانه در شهرستان ما نیز این مشکل وجود داشته و دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت الاسلام بهزاد داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت رسول اکرم(ص) با حضرت خدیجه(س) خواستار فراهم کردن شرایط اشتغال و ازدواج جوانان، توسط دولت شد.
    وی ادامه داد:والدین و مدیران وظیفه دارند شرایط لازم برای تسهیل ازدواج جوانان را فراهم کنند. وی افزود: در شرایط کنونی دشمنان نظام مقدس اسلامی، حریم و بنیاد خانواده ها را هدف قرار داده اند و این مسئله ضرورت حفظ و حراست از نهاد خانواده را بیش از پیش نمایان می سازد.
    امام جمعه موقت مسجدسلیمان ادامه داد: در حالی که هر روز شاهد افشای وام های چند میلیاردی برای تعدادی از مدیران و… هستیم اما جوانان ما ماهها در صف وام ازدواج خود مانده اند!
    داودی ادامه داد: اشتغال و ازدواج جوانان بسیار حائز اهمیت است. در همین مسجدسلیمان اگر اجازه می دادند پتروپالایش که مقدمات آن نیز فراهم شده بود به سرانجام می رسید نور امیدی در دل جوانان روشن می شد و قطعا به سمت ازدواج نیز روی می آوردند اما متاسفانه عده ای فقط سنگ اندازی کردند و اجازه ندادند این پروژه اشتغالزا در شهر راه اندازی شود!
    وی ابراز امیدواری کرد در دولت جدید تدبیری اندیشیده شود تا این پروژه عظیم و اشتغالزا مجددا در دستور کار قرار بگیرد تا شاهد اشتغال جوانان که یکی از مشکلات اصلی شهرستان است باشیم.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مدیریتی در شهرستان نیز گفت: علیرغم همه تلاش های دولت آقای رئیسی یکی از ایرادات دولت سیزدهم تعلل در جابجایی مدیران ضعیف بود. متاسفانه در شهرستان ما نیز این مشکل وجود داشته و دارد.
    مدیرانی که نه تنها در دسترس مردم نیستند حتی گاها در دسترس کارکنان خود هم نیستند. مدیری که حتی جواب تماس های ما را هم نمی دهند چگونه می خواهد به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
    وی گفت: بعضی مدیران در شهرستان بجای آنکه خود را خادم مردم بدانند طوری رفتار می کنند که انسان را به یاد مدیران دوران طاغوت می اندازند.
    حجت الاسلام داودی ادامه داد: از فرماندار و نماینده محترم انتظار داریم به جد پیگیر این مشکل باشند.
    امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود خواهان نگاه ویژه وزیر نفت به شهرستان مسجدسلیمان شد و گفت: اینجا زادگاه نفت است اما متاسفانه نگاهی در شان مردم به این شهر نشده است! شهری که دارد با شیره جانش به آبادانی کشور کمک می کند همچنان با مشکلات ابتدایی چون آب، فاضلاب، جاده، آسفالت دست به گریبان است که به هیچ وجه زیبنده این مردم نیست.
    وی ادامه داد: این مشکلات کی باید مرتفع شوند؟! مردم کی باید ثمره این انقلاب را حس کنند؟ چرا آن گونه که باید سهم ما را نمی دهند؟!
    داودی گفت: در حالی که چند روز به آغاز مدارس مانده است همچنان مشکلات سرمایشی بسیاری از کلاس ها باقی مانده است!
    خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار و شهردار مسجدسلیمان گفت: پروژه های خوبی در مسجدسلیمان آغاز شده است اما مردم انتظار دارند با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی در روند کار تسریع و به صورت شبانه روزی کار شود.
    امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته وحدت گفت: شیعیان مشترکات فراوانی با برادران اهل سنت دارند که می‌تواند نقطه وحدت آنان باشد. وی ادامه داد: تدبیر حضرت امام(ره) و نامگذاری هفته وحدت علاوه بر این که خواب آشفته دشمنان را ناآرام تر کرد بلکه فرصتی برای انسجام بیشتر مسلمانان جهان شد چرا که وحدت و همدلی رمز اقتدار، پیشرفت و پیروزی در میدان های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در مقابل دشمنان جهان اسلام است

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *