×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند

  • کد نوشته: 162925
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۵
  • 73 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: امروز مدعیان حقوق بشر در برابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در فلسطین سکوت کرده‌اند.

    امام جمعه اهواز: مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به مقاومت مردم فلسطین، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان بمب‌های چند تنی بر سر مردم می‌ریزد اما مدعیان حقوق بشر در این باره سکوت کرده است.

    امام جمعه اهواز ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار اهواز برای حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: مردم ولایتمدار استان بار دیگر در صحنه حضور یافتند تا نشان دهند همواره یار و یاور مسلمانان عالم هستند.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: تبعیت از اهل بیت (ع) در گفتار و رفتار، یک اصل بوده و مومنان باید رفتارشان در شان یک مسلمان شیعه باشد.

    وی با اشاره به اینکه زنان و بانوان سنگربانان ارزش‌های اسلامی هستند، افزود: انتظار داریم که تمامی نمازگزاران نسبت به بدحجابی موجود در جامعه بی‌تفاوت نباشند.

    امام جمعه اهواز با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در مدارس افزود: شخصیت فرزندان ما در مدارس شکل می‌گیرد از این رو آموزش و پرورش، باید یک برنامه از پیش تعیین شده برای معلمان و دانش آموزان داشته باشد.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بستر اشتغال جوانان در استان باید فراهم شود گفت: مسئولان نسبت به بحث اشتغال و ازدواج آسان جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *