×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: در انتخابات به جریان‌های حامی نامزدها توجه کنیم

  • کد نوشته: 192966
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۱
  • 28 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: در انتخابات نباید به تنهایی به کاندیدا نگاه کنیم بلکه باید به جریان‌های حامی او نیز توجه کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: به واسطه رای مردم دولت می‌تواند مسیر توسعه را به درستی ریل‌گذاری کند. طی سه سال گذشته به صورت شبانه روزی در دولت سیزدهم کار شده است.
    وی با تاکید بر اینکه مدیریت باید به دست کسانی بیفتد که کشور را به بهترین نحو اداره کنند، افزود: در انتخابات نباید به تنهایی به فرد کاندیدا نگاه کنیم بلکه باید به جریان‌های حامی او نیز نگاه کرد و با فکر رای داد.
    وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور آینده باید نشاط سیاسی را مدیریت کند تا ارزشهای انقلاب درجامعه عمیق شود. دولت آینده باید به گونه‌ای حرکت اجتماعی ایجاد کند که در جامعه ارزش‌ها مورد توجه قرار گیرد.
    حجت الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه باید بستر مدیریت جوانان انقلابی در کشور فراهم شود، اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید مسئله نظام دیوان سالاری و آسیب‌های جدی آن را حل کند.
    امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به مشکلات شهر اهواز گفت: مسوولان باید به مطالبات مردم استان خوزستان توجه کنند. برخی از مناطق ما با مشکل فاضلاب و آسفالت و… روبرو هستند و مسوولان باید این مشکلات را مورد رسیدگی قرار دهند.
    وی همچنین با تاکید بر ضرورت مدیریت انرژی گفت: در راستای مدیریت مصرف برق باید در ساعات تعطیلی ادارات، دستگاه های سرمایشی خاموش باشند. در عین حال همه شهروندان به سهم خود کولرهای اضافی را خاموش کنند تا با کمبود برق روبه‌رو نشویم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل