×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: حضور حداکثری در انتخابات مکمل راه شهیدان است

  • کد نوشته: 191771
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۸
  • 55 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: حماسه انتخابات مکمل حماسه راه شهیدان است و باید از همه ظرفیت‌های کشور برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

    امام جمعه اهواز: حضور حداکثری در انتخابات مکمل راه شهیدان است

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: حماسه انتخابات مکمل حماسه راه شهیدان است. انتخابات پیش رو بسیار مهم است و ملت به یک رییس جمهور شبیه به شهید رییسی که معتقد، انقلابی و آگاه باشد. نیاز دارد.
    موسوی فرد با بیان اینکه شهید رییسی مظهر شعارهای انقلاب بود و شعارها را در مقام عمل محقق کرد، گفت: دشمن تلاش می‌کند سرمایه‌های کشور را از بین ببرد و ما باید از مظلومیت شهید رییسی و بهشتی درس بگیریم.
    وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های کشور برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد، افزود: اولین مطالبه جدی حضور حداکثری است و دومین مطالبه انتخاب اصلح است.
    امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به مطالبات کشاورزان خوزستانی گفت: کام کشاورزان را تلخ نکنید و پول کشاورزان را به موقع پرداخت کنید.
    حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین با تاکید بر اهمیت خانواده بیان کرد: مهمترین وظیفه خانواده، جامعه دینی و ایمانی در برابر هجمه‌های فرهنگی، تربیت فرزندان با بصیرت است. نماز و روزه امتحان الهی است اما شش هزار سال عبادت شیطان با یک امتحان بر باد رفت و سنگین‌ترین امتحان، ولایت است.
    وی با بیان اینکه جوانان باید ازدواج را آسان بگیرند، گفت: در ازدواج سخت‌گیری نشود و دختران و پسران را برای ازدواج به هم معرفی کنید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *