×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: امروز رسالت متفکران نظام اسلامی تبیین خط فکری مقاومت است

  • کد نوشته: 164120
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۲
  • 121 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: امروز مهمترین رسالت‌ متفکران نظام اسلامی تبیین و تقویت خطوط فکری مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

    امام جمعه اهواز: امروز رسالت متفکران نظام اسلامی تبیین خط فکری مقاومت است

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: گفتمان انقلاب در مقابل گفتمان‌های لیبرالیسم و کمونیسم شکل گرفت و همواره یکی از مهمترین رسالت‌های متفکران نظام اسلامی تبیین خطوط فکری اسلام ناب و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

    ‌وی با تاکید بر لزوم ترویج تفکر مقاومت و ایستادگی ادامه داد: امروز تنها راهکار مبارزه با زیاده‌خواهی استکبار جهانی، مقاومت است و همانند تمامی عرصه‌های جنگ حق بر علیه باطل، توسل به خدا و اهل بیت تعیین‌کننده است.

    امام جمعه اهواز با اشاره به کودک‌کشی‌های صهیونیست‌ها گفت: حکمت این کودک‌کشی چیست؟ حکمت خداوند متعال این است که مستکبران با دست خود طومارشان را در هم بپیچند و نابود شوند. امروز باید منافع آمریکا و اسرائیل در خطر قرار بگیرد و رگ‌های حیات استکبار جهانی توسط کشورهای مسلمان قطع شود.

    وی ادامه داد: در حال حاضر جبهه‌ی واحدی بر علیه استکبار جهانی ایجاد شده است و امروز هر طفلی که در فلسطین به شهادت می‌رسد بر روح و جان مادران و پدران در جای جای دنیا تازیانه می‌زند.

    حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین با اشاره به یاد و خاطره‌ی شهدای دانش‌آموز و گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: در این روز اتفاقات مهمی در حوزه‌ی دین رخ داده است. سال ۴۳ جرقه‌ی انقلاب با تبعید امام آغاز شد و در سال ۵۷ نیز دانش‌آموزان توسط استکبار به شهادت رسیدند. امید آنکه شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه با شهدای عاشورا محشور شوند.

    امام جمعه اهواز با تاکید بر برگزاری پرشور راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: فردا ۹ صبح ان‌شالله همه به میدان بیایند و مردم خوزستان همیشه نشان داده‌اند که در میدان دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز هستند.

    وی با تاکید بر لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی بیان کرد: تنها راهی که ضامن سلامت خانواده است رجوع به سبک زندگی اسلامی اهل بیت عصمت و طهارت است و مهمترین گام برای پا نهادن به عرصه زندگی اجتماعی ازدواج و تشکیل خانواده است و در قرآن کریم در آیات متعدد به این موضوع سفارش شده است.

    امام جمعه اهواز ادامه داد: در محیط خانواده انسان باید احساس آرامش کند و لازمه‌ی بهره‌مندی از این آرامش پایبندی به پوشش مناسب است و در این خصوص رسالت اصلی به زن واگذار شده است.

    وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب نسبت به خانواده گفت: دولت‌های غربی همیشه از زن به عنوان ابزار در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده‌اند و در دوره‌ی آخرالزمان هجمه‌ی سنگینی بر علیه خانواده اتفاق می‌افتد.

    حجت‌الاسلام موسوی‌فرد یادآور شد: در محیط خانواده باید همواره یاد خدا جریان داشته باشد که اگر اینگونه باشد هیچگاه گناه اتفاق نمی‌افتد و پدر و مادر باید در این خصوص به وظایف خود عمل کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *