×
آخرین اخبار

اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند قابل تقدیر است

  • کد نوشته: 151059
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
  • 140 بازدید
  • بابک مهدی آزاد مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان و علی اکبر نظری رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان قرار گرفتند .

    به گزارش  دیدگاه نیوز، هراتی ،مدیرعامل سازمان در این دیدار ،تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بین شهرهای مختلف را مهم دانسته و اظهار امیدواری نمود : انتقال تجربیات و توانمندی های آموزشی ، عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت پسماند زمینه ساز توسعه و پویایی سازمانی است .

    بابک مهدی آزاد، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان نیز اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در حوزه مدیریت پسماند و کنترل و تصفیه شیرابه و همچنین اقدامات عمرانی احداث لندفیل را در سطح کشور کم نظیر دانست .


    وی افزود ،استفاده از توان علمی و تجربی خدمات شهری و مدیریت پسماند شهرداری تبریز در خصوص محلول پاشی به جای نمک پاشی می‌تواند به جهت کوهستانی بودن همدان و صرفه جویی اقتصادی داشته و در حفظ محیط زیست موثر باشد .


    دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری. ،دکتر صدیقی و تبادل اطلاعات و گفتگو در خصوص خدمات شهری و نگه داشت شهری و بازدید از کارگاه و دستگاه محلول ساز از برنامه های دیگر این بازدید بود

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل