×
آخرین اخبار

اعلام جزئیات جدید از پرونده فساد شبکه ای شهرداری آذرشهر

  • کد نوشته: 48717
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • 1478 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ،  دادستان آذرشهر جزئیات جدید از پرونده فساد شهرداری و شورای شهر آذرشهر را اعلام کرد. امراهی با بیان اینکه بازداشت موقت ۶ نفر از متهمان پرونده فساد شهرداری آذرشهر تا یک ماه دیگر تمدید شد، افزود : بازداشت موقت ، شهردار ، رئیس شورا بهمراه ۴ نفر از متهمان اصلی […]

    اعلام جزئیات جدید از پرونده فساد شبکه ای شهرداری آذرشهر

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  دادستان آذرشهر جزئیات جدید از پرونده فساد شهرداری و شورای شهر آذرشهر را اعلام کرد.

    امراهی با بیان اینکه بازداشت موقت ۶ نفر از متهمان پرونده فساد شهرداری آذرشهر تا یک ماه دیگر تمدید شد، افزود : بازداشت موقت ، شهردار ، رئیس شورا بهمراه ۴ نفر از متهمان اصلی پرونده فساد شهرداری و شورای شهر آذرشهر تا یک ماه دیگر تمدید شد وبقیه متهمان با قید وثیقه آزاد هستند.

    وی با بیان اینکه این پرونده ۱۰ متهم داشت ، تصریح کرد: این پرونده پس از تکمیل تحقیقات ، جهت رسیدگی قضایی به دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی تبریز ارسال شد.

    دادستان آذرشهر افزود : بر اساس تاکید و دستور ریاست محترم دادگستری استان این پرونده در کوتاهترین زمان رسیدگی و حکم قضایی صادرخواهد شد.

    وی تصریح کرد: با کشف این پرونده شبکه ای فساد ،سرنخ هایی از تخلفات گسترده در این مجموعه شهری کشف شده و متهمان پرونده شناسایی شده و در اسرع وقت متخلفان در دام قانون گرفتارخواهندشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *