×
آخرین اخبار

اعزام صد نفر از معلولان تبریز به مشهد مقدس

  • کد نوشته: 147649
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۴
  • 156 بازدید
  • مهندس یاسین بجانی دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز و مهندس احمد انیسه شهردار منطقه شش تبریز در حاشیه مسابقات ویژه معلولان از اعزام ۱۰۰ نفر از معلولان موسسه خیریه سایبان بهار زندگی( سبز) تبریز به مشهد مقدس خبر دادند.

    اعزام صد نفر از معلولان تبریز به مشهد مقدس

    به گزارش دیدگاه نیوز، طی گفتگویی با مهندس یاسین بجانی و مهندس احمد انیسه در حاشیه مسابقات ورزشی ویژه معلولین با خیریه سایبان بهار زندگی قرار بر این شد ۱۰۰ نفر از معلولان تبریز برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد اعزام شوند و ما نیز با همت خیرین این موسسه در حال هماهنگی برای این مهم هستیم.

    برای اعزام این افراد به زیارت امام رضا (ع) معلولان خانم و آقا شرکت کرده و به مشهد مقدس اعزام می‌شوند .
    رقیه زارعی مدیرعامل موسسه سایبان بهار زندگی و شهردار منطقه شش تبریز در حضور مهندس یاسین بجانی عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خاتمه مسابقات ورزشی ویژه معلولین این نوید را دادند که معلولانی که برای زیارت امام هشتم به مشهد اعزام می‌شوند از معلولیت جسمی، حرکتی و ذهنی رنج می‌برند و تلاش شده تا افرادی که کمتر به این سفر زیارتی مشرف شده‌اند ،  اگر حدود صد نفر باشند بدون قرعه کشی و بیشتر از صد نفر با قرعه کشی برای این مهم انتخاب شوند.
    قرار براین شد هزینه‌های این اعزام به طور کامل از طریق خیرین این موسسه تأمین و همچنان در این باره در حال رایزنی هستیم. در مورد نحوه و زمان اعزام  این افراد به مشهد بعد از ماه صفر در یک جشن با حضور جمع زیادی از جامعه معلولان قرعه کشی و اعزام خواهند شد.

    خبرنگلر ناصر غلامی هوجقان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *