×
آخرین اخبار

استاندار کرمانشاه: آرمان‌های انقلاب اسلامی فراقومی و فرامذهبی است

  • کد نوشته: 100612
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۵
  • 311 بازدید
  • کرمانشاه – خبر روز- «بهمن امیری‌مقدم»، استاندار کرمانشاه در ادامه دیدارهای هفتگی خود با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر استان، یکشنبه شب با حضور در منزل سه خانواده شهید اهل سنت و اهل حق استان در شهر کرمانشاه، گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراقومی و فرامذهبی است.

    استاندار کرمانشاه: آرمان‌های انقلاب اسلامی فراقومی و فرامذهبی است

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ استاندار کرمانشاه را که در این دیدارها مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار، مسوول امور ایثارگران استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری همراهی می کردند؛ امیری مقدم ابتدا با خانواده شهید «سیدبهمن مشعشعی»، از شهدای اهل حق استان دیدار کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید از ایثار و صبوری خانواده شهید تقدیر نمود.

    شهید مشعشعی در سال ۱۳۶۳ در خرمشهر به شهادت رسیده است. پدر و مادر شهید متولد سال ۱۳۱۰ و در قید حیات هستند.

    استاندار کرمانشاه: آرمان‌های انقلاب اسلامی فراقومی و فرامذهبی است

    دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده شهید اهل سنت

    استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه دیدارهای خود با حضور در منزل شهید «امین رحمانی»، از شهدای اهل سنت استان، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.

    امیری مقدم با قدردانی از ایثار و صبوری خانواده شهید رحمانی، با اشاره به تعلق و وفاداری ایرانیان اهل سنت به انقلاب اسلامی گفت: آمار بالای شهدای اهل سنت در استان نشان دهنده فراقومی و فرامذهبی بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

    شهید رحمانی از مبارزان انقلابی و بسیجیان داوطلب، در سال ۱۳۶۶ به شهادت رسیده است.

    استاندار کرمانشاه: آرمان‌های انقلاب اسلامی فراقومی و فرامذهبی است

    حضور استاندار کرمانشاه در منزل شهید اعراضی

    استاندار کرمانشاه در سومین برنامه خود در منزل شهید «کامران اعراضی» حضور یافت و پای صحبت و دغدغه های پدر و پسر شهید اعراضی نشست.

    امیری مقدم یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت و از ایثار و صبوری خانواده شهید تقدیر کرد.

    پدر شهید از هنرمندان و شعرای طنز اجتماعی استان است که آثار او بارها از صدا و سیما پخش شده است.

    شهید اعراضی در سال ۱۳۶۴ در منطقه کوشک به شهادت رسیده است.

    استاندار کرمانشاه: آرمان‌های انقلاب اسلامی فراقومی و فرامذهبی است

    استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

    همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.
    بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.