×
آخرین اخبار

استاندار خوزستان: حقوق عقب افتاده نیروهای شهرداری کارون پرداخت می‌شود

  • کد نوشته: 192956
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۱
  • 148 بازدید
  • استاندار خوزستان گفت: پرداخت حقوق عقب افتاده نیروهای شهرداری کارون در دستور کار قرار گرفت.

    استاندار خوزستان: حقوق عقب افتاده نیروهای شهرداری کارون پرداخت می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ اهواز، علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان کارون اظهار کرد: در خصوص مطالبات نیروهای شهرداری کارون بنا شد منابعی به شهرداری قرض داده شود تا حقوق عقب افتاده نیروهای شهرداری پرداخت شود.
    وی همچنین اظهار کرد: همچنین در خصوص پرداخت حقوق شهرداری کارون از اراضی سطح شهر بررسی‌ها و برنامه ریزی لازم انجام شد.
    حسینی محراب خاطر نشان کرد: طرح جامع تفصیلی شهر کوت عبدالله مشتمل بر مواردی در زمینه های خدمات شهری، فضای سبز، فضای بهداشتی، فضای آموزشی و … نیز مورد بررسی قرار گرفت.
    وی افزود: بر این اساس مدیرکل راه و شهرسازی استان موظف شد تا پایان تیرماه طرح را به جلسه شورای برنامه‌ریزی ارائه دهد و عقب‌ماندگی های این شهر جبران شود.
    حسینی محراب ادامه داد: در رابطه با تفکیک شهرستان‌های اهواز و کارون که قبلا انجام شده بود بنا شد پیگیری لازم از دولت انجام شود تا محدوده شهرهای اهواز و کوت عبدالله مشخص شود.
    استاندار خوزستان اظهار کرد: دستور کار دیگر جلسه در رابطه با عملیات ترمیمی و لوله گذاری های آبفا در سطح شهر بود که روند این اقدامات مورد بررسی قرار گرفت. شهرداری نیز در زمینه آسفالت اقدامات خوبی انجام داده که انتظار می‌رود این روند بهتر از قبل ادامه داشته باشد.
    حسینی محراب بیان کرد: در خصوص درآمدهای شهری مربوط به آلایندگی این درخواست مطرح بود که ضریب آن از ۱.۷ به ۵ افزایش یابد که بنا شد این موضوع توسط محیط زیست و کارگروه های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و در مورد آن تصمیم لازم گرفته شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *