×
آخرین اخبار

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
از شهردار تبریز برای تحقق شعار هر ده روز یک افتتاح، تشکر می‌کنم تقی پور

  • کد نوشته: 63114
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۲
  • 361 بازدید
  • عبداله تقی پور با تقدیر از شهردار تبریز در تحقق شعار هر ده روز یک افتتاح، گفت: حوزه خدمات شهری کاملا یک حوزه عملیاتی است و کارکنان آن با عشق و علاقه کار می‌کنند.
    از شهردار تبریز برای تحقق شعار هر ده روز یک افتتاح، تشکر می‌کنم تقی پور

    به گزارش دیدگاه نیوز ، عبدالله تقی پور در مراسم افتتاح دو پروژه عمرانی، خدماتی و ایمنی شهری منطقه ۲ اظهار کرد: بحران آب امروز در کل کشور و در شهر ما به یک معضل مهم تبدیل شده است در دنیا ۱۳۰ لیتر و در کشور ۲۲۰ لیتر است ولی این رقم در تبریز بالا بوده و ۲۶۰ لیتر است و بالاتراز سرانه کشور و دنیا است.

    او افزود: شاید گفته شود این سرانه مصرف نمی‌شود، به احتمال دارد در طول مسیر هدر می رود اما استفاده بی رویه‌ای که از سفره‌های زیرزمینی داشته‌ایم، موجب فرونشست آب‌های زیر زمین شده است و ۱۶ متر فرونشست آب زیرزمینی خیلی عدد بالایی است.

    عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: سالانه ۸.۵ میلیون مترمکعب آب از سفره‌های زیرزمینی برداشت می‌شود و سالانه ۵ میلیون مترمکعب از سفره‌های زیرزمینی برداشت اضافه داریم تا چمن‌کاری ها را آبیاری کنیم.

    تقی پور ضمن تقدیر از شهردار در تحقق شعار هر ده روز یک گفت: آقای شهردار دستور دهید چمن‌کاری ها را تبدیل به درخت و درختچه کنند تا در مصرف آب صرفه‌جویی شود.

    او با اشاره به نقش خدمات شهری در توسعه شهر اظهار کرد: حوزه خدمات شهری کاملا یک حوزه عملیاتی است و کارکنان آن با عشق و علاقه کار می‌کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *