×
آخرین اخبار

همزمان با سوم خرداد؛
از خانواده‌های شهدای آزادسازی خرمشهر در مسجدسلیمان تجلیل شد

  • کد نوشته: 15910
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۳
  • 2378 بازدید
  • در این مراسم فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به شب های پر فضیلت قدر افزود: شب قَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست و  امیدوارم که در این شب های پر برکت که  خداوند متعال درهای رحمت خود را بر روی بندگان خود می گشاید نهایت فیض معنوی را ببریم.
    از خانواده‌های شهدای آزادسازی خرمشهر در مسجدسلیمان تجلیل شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ مراسم تجلیل از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس با حضور حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، جانمراد داوودی رئیس آموزش و پرورش، سعید ورناصری مشاور فرماندار در امورایثارگران و جانبازان، رضا نجفیان عضو شورای اسلامی شهر و خانواده شهدا و جانبازان این شهرستان برگزار شد.

    در این مراسم فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به شب های پر فضیلت قدر افزود: شب قَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست و  امیدوارم که در این شب های پر برکت که  خداوند متعال درهای رحمت خود را بر روی بندگان خود می گشاید نهایت فیض معنوی را ببریم.

    وی ضمن گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی اظهار کرد: سوم خرداد رویداد مهم و برگ زرینی در مقاومت و ایثار فرزندان ایران اسلامی است.

    حجت الاسلام حجتی نیا افزود: سوم خرداد ۱۳۶۱ روز رویارویی حق علیه باطل بود روزی که دلاورمردان ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت نیروهای عراقی را وادار به شکست کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک پاک میهن عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

    وی در پایان سخنان خود ضمن تکریم از خانواده شهدا و ایثارگان افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و خدمت به این عزیزان وظیفه همه ماست.

    در ادامه مراسم جانمراد داوودی رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سخنانی با اشاره به وضیلت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایشبهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.

    وی  خاطرنشان کرد: سوم خرداد روز فتح خرمشهر و روزی که دلاور مردان و فرزندان انقلاب اسلامی با ذکر مقدس «یا علی بن ابیطالب (ع)» در عملیات بیت المقدس افتخار آفرینی کردند و سند ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

     وی با تاکید بر اینکه دشمن امروزه قصد دارد از راه های مختلف به کشور آسیب برساند تا فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی به فراموشی سپرده شود افزود: باید با برگزاری یادواراه ها و همایش ها و مراسمات یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا را زنده نگه داریم و این شهیدان عزیز را به عنوان الگو به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

    در پایان این مراسم که به صورت ضیافت افطار برگزار شد از خانواده شهدای عملیات پرافتخار بیت المقدس تقدیر به عمل آمد.

    تصاویر: امیر حیدری 

     

    .

    .

    .

     

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *