×
آخرین اخبار

اخذ سند بیش از ۱۳۰ هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه ها، مسیل ها و تالاب ها توسط آب منطقه ای آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 74140
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۲
  • 279 بازدید
  • مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از اخذ سند تک برگی برای بیش از 130 هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه ها، مسیل ها و تالاب ها و به تعداد 116 برگ خبر داد.
    اخذ سند بیش از ۱۳۰ هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه ها، مسیل ها و تالاب ها توسط آب منطقه ای آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مهندس یوسف غفارزاده با اعلام این خبر افزود: شرکت آب منطقه ای استان طی ۱٫۵ سال اخیر در راستای اجرای قانون طرح حد نگار و تفاهم نامه منعقده بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد کشور، موفق به اخذ سند تک برگی برای بیش از ۱۳۰ هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه ها، مسیل ها و تالاب های استان شده است.

    وی افزود: اجرای قانون جامع حدنگار(کاداستر) استان در خصوص تفاهم نامه منعقده بین شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و سازمان های ذیربط در استان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال برای شمیمی نمودن نقشه ها و حد و بستر و حریم جهت تثبیت در سیستم کاداستر ثبت اسناد و املاک کشور انجام گرفته است.

    مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از خطرات جانب و مالی سیلاب و تصرفات ، جلوگیری از زمین خواری، حفظ و حراست از اراضی حکومتی، تسریع در انجام عملیات رفع تصرف، کاهش هزینه های رفع تصرف و تسهیل عملیات حقوق و قضایی ذکر نمود

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *