احمدرضا عامری در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: از آنجایی که تعداد زیادی از مردم مشتاقِ رفتن به سفر اربعین هستند، نمیتوانیم پیش بینی کنیم چند میلیون نفر به این سفر میروند و عدد درست و دقیق بعد از اربعین مشخص میشود.
وی ادامه داد: قطعات بعضی اتوبوسها فرسودهاند و تعمیر آنها هزینههای سنگینی دارند، مثلا تعمیر موتور حدود یک میلیارد هزینه دارد و همچنین لاستیک برای اتوبوسها نزدیک به شصت میلیون خرج دارد.
او افزود: وزارتخانههایی که مسئول تعمیر قطعات و لوازم هستند، باید نیاز را تامین کنند.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری گفت: اتوبوس نو نداریم که جایگزین اتوبوسهای فرسوده شوند و خط تولید فعالی هم نداریم که بتواند به این سرعت اتوبوسی جایگزین کند.
او ادامه داد: اگر قطعه یا لوازمی برای اتوبوس نیاز باشد، با تعمیر قطعات قبلی سعی میشود مشکل رفع شود چون وسایل نو در بازار بسیار کم است.
| دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||

اخباری که توسط خبر فوری منتشر میشوند به صورت اتوماتیک از منابع مختلف جمعآوری شده و در سایت دیدگاه نیوز انتشار مییابند. مسئولیت صحت یا عدم صحت این اخبار توسط دیدگاه نیوز تایید و یا تکذیب نمیشوند و این اخبار نیز دیدگاه هیئت تحریریه نمیباشند.














دیدگاهتان را بنویسید