×
آخرین اخبار

اختصاص ۴۷۰ میلیارد ریال به بخش آموزش منطقه آزاد اروند

  • کد نوشته: 107412
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۳
  • 195 بازدید
  • اهواز- خبر روز- رییس سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به بودجه فرهنگی ۲هزار و۱۰۰ میلیارد ریالی این‌ منطقه گفت: ۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرهنگی منطقه آزاد اروند در سال جاری به حوزه آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

    به گزارش دیدگاه نیوز محمدرضا اسکندری پنجشنبه در حاشیه دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران بیان کرد: از این مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای بخش آموزش و۳۶۰ میلیارد ریال به بخش عمران اختصاص داده شده است.

    وی گفت: در منطقه آزاد اروند با افرادی که می خواهند در حوزه آموزش و یا مهارت آموزی سرمایه گذاری کنند همکاری می کند و زمین هایی با کاربری آموزشی و فرهنگی به آن ها واگذار می شود.

    اسکندری ادامه داد: در این‌منطقه از تاسیس مدارس غیر دولتی استقبال و حمایت می شود.

    رئیس سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: همچنین در این منطقه پردیس بین المللی تربیت معلم راه اندازی شده و در نظر داریم که مراکز آموزش مهارتی را توسعه دهیم، یکی از بخش های مهم کسب و کار این منطقه نفت و انرژی است به همین دلیل در نظر داریم نیروهای فنی مورد نیاز منطقه را با تربیت نیروهای داخلی تامین کنیم.

    رییس سازمان منطقه آزاد اروند افزود: کارگروه هایی برای نفت و انرژی تشکیل شده تا با برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای مناسب نیروهای مورد نیاز این ۲ بخش را از داخل استان و منطقه تامین شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل