×
آخرین اخبار

اجرای هشت طرح آبرسانی توسط سپاه در پلدختر

  • کد نوشته: 187150
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۸
  • 86 بازدید
  • مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اجرای هشت طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با همکاری آبفای استان در شهرستان پلدختر خبر داد .

    اجرای هشت طرح آبرسانی توسط سپاه در پلدختر

     

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سرهنگ احسان جهانبخش افزود: برای اجرای این طرح ها در پلدختر ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه هزینه شده است.
    وی بیان کرد: طرح آبرسانی چول هول به طول ۱۹.۵ کیلومتر نیز از دیگر طرح ها است که تا کنون ۱۲ کیلومتر آن با مبلغ یکصد میلیارد ریال اجرا شده و تا یک ماه و نیم آینده به اتمام می رسد.
    سرهنگ جهانبخش افزود: همچنین خط انتقال پاعلم به طول ۱۴ کیلومتر در دست اقدام است که تاکنون ۶ کیلومتر آن اجرا شده و خط انتقال آب روستای چم مهر نیز به طول ۳ کیلومتر را انجام دادیم.
    وی با اشاره به خط انتقال آب روستای گل گل و پران پرویز بیان کرد: این طرح ها به طول پنج کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن انجام شده است.
    مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان عنوان کرد: احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی پران پرویز در ظرف چند روز آینده بتن ریزی سقف آن انجام می گیرد و آماده بهره برداری است.
    وی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت برای رفع تنش های آبی، پا به کار است افزود: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب در روستای چم مهر و مخزن ۲۰۰ متر مکعب روستای گل گل که در مرحله اجرای فونداسیون هستند، طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۲ماه آینده آماده بهره برداری می شوند.
    جهانبخش یادآور شد:حفر چاه عمیق روستای واشیان به طول ۲۰۰ متر خط انتقال نیز انجام گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *