×
آخرین اخبار

اجرای طرح حامیان سلامت در انتخابات آذربایجان شرقی + فیلم

  • کد نوشته: 63818
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۷
  • 456 بازدید
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از اجرای طرح حامیان سلامت برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات با حضور جوانان هلال احمر خبر داد.

    حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایحان شرقی در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: جوانان داوطلب در قالب طرح حامیان سلامت، به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا به رأی‌دهندگان در کلیه شهرستان های توابع آذربایجان شرقی زیر نظر فرمانداران در انتخابات ۱۴۰۰ کمک خواهند کرد.

    او افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، به منظور نظارت بر اجرای نکات بهداشتی در صورت درخواست و صلاح‌دید ستاد انتخابات، جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر طی مدت رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند.

    حسین پور بیان کرد: در این طرح، جوانان داوطلب هلال‌احمر با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و داد ن ماسک و  ضد عفونی و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به پیشگیری از گسترش کرونا کمک می‌کنند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایحان شرقی با اشاره به حضور جوانان هلال‌احمری در این طرح تصریح کرد: تنها وظیفه اعضای هلال‌احمر، نظارت بر اجرای دقیق نکات بهداشتی، ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده است و جوانان هلال‌احمر به‌هیچ‌عنوان در مسائل داخلی شعبه مانند تعرفه نویسی و مهر کردن شناسنامه دخالتی ندارند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل