×
آخرین اخبار

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در هرمزگان

  • کد نوشته: 68943
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۰
  • 494 بازدید
  • همزمان با آغاز ماه محرم، ۷۲ آشپرخانه اطعام و احسان حسینی با هدف پخت و توزیغ یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا در سراسر هرمزگان راه اندازی شد.
    اجرای طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در هرمزگان

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ؛ طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بندرعباس و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، ۷۲ آشپزخانه “اطعام و احسان حسینی” جهت پخت و توزیع یک میلیون پرس غذای گرم در سراسر استان هرمزگان فعالیت خود را آغاز نمودند.

    حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس در حاشیه آغاز به کار آشپرخانه های “اطعام و احسان حسینی” در بندرعباس گفت: پویش اطعام و احسان حسینی در استان از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر به مدت ۲ ماه ادامه می‌یابد.

    عبادی زاده افزود: هر روز ۳۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام و احسان حسینی پخت شده و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

    وی با اشاره به اینکه ۲۰ آشپرخانه مربوط به شهر بندرعباس است، بیان داشت: راه اندازی آشپرخانه اطعام و احسان حسینی به همت کمیته امداد صورت گرفته است که از مردم نیکوکار و خیر استان هرمزگان هم انتظار می‌رود در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

    نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار امیدواری کرد: که تعداد آشپزخانه‌های اطعام حسینی با حمایت‌های مردمی و افراد نیکوکار تا پایان ماه صفر به ۲ برابر افزایش یابد.

    یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع می‌شود

    جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان نیز گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر بیش از یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد و اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع خواهد شد.

    تراهی افزود: پویش اطعام و احسان حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیات‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، موسسه های خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان هرمزگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

    این مقام مسئول ادامه داد: از مردم خیر و نیکوکار هرمزگان انتظار داریم که نذرهای خود را از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۸۳۰ به حساب کمیته امداد واریز کنند تا بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر در ماه پرخیر و برکت محرم و صفر در خدمت خانواده های نیازمند استان باشیم. 

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *