×
آخرین اخبار

اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره)

  • کد نوشته: 106057
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۵
  • 196 بازدید
  • تهران – خبر روز – سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی مشکلات فرهنگی منطقه ۱۲ تهران از این منطقه دیدن کرد و گفت: با همکاری سازمان زیباسازی در ایام جام جهانی در محوطه میدان امام خمینی اقدامات فرهنگی برگزار می شود.

    اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره)

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا نادعلی در بازدید از منطقه ۱۲ در معراج شهدا حضور یافت و در جریان طرح بازسازی آن، قرار گرفت و با بیان اینکه معراج شهدا در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طرح جدیدی که برای بازسازی این مجموعه مطرح شده است، همزمان منجر به حفظ بنای تاریخی و هم پیام معراج می‌شود.

    وی با بیان اینکه باید کاری کرد که هم احترام شهدا حفظ شود هم مردم بتوانند از معراج استفاده کنند، گفت: باید کاری کنیم تا تأثیرگذاری بیشتری در جوانان داشته باشیم و اگر اتصال مدارس به معراج فراهم شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه‌داد: بیش از ۱۲۰ هزار شهید در معراج شهدا آمدند و مردم این مکان را یک زیارتگاه می‌بینند.

    وی درباره مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو نیز اظهارداشت: ۵ سال است که این پروژه رها شده و تا ۲۲ بهمن تمام اقدامات این پروژه به پایان می‌رسد.

    وی افزود: بخش سرمایشی و گرمایشی شهربانو باید تأمین شود و شهرداری منطقه ۱۲ همه امکانات را پای کار آورده است تا این پروژه تکمیل شود.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هیچ نهادی حق نظر داشتن به این مجموعه را ندارد و مخصوص بانوان باقی خواهد ماند.

    نادعلی در ادامه از مجموعه بلدیه و میدان امام خمینی (ره) بازدید کرد و گفت: آبنمای میدان امام خمینی بسیار خوب است اما پوشیده شده و مردم هیچ اشرافی به آن ندارند و بر همین اساس به دنبال این هستیم تا طرحی جدید که منجر به دیده شدن آب نما در کنار نوشته شدن نام شهدا است را دنبال کنیم.

    سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی امامزاده یحیی گفت: این مجموعه ورزشی ۱۰ سال است که رها بوده و البته کار تکمیل آن درحال آغاز است و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

    وی ادامه داد: برای این پروژه بودجه مخصوص در شورای شهر در نظر گرفته خواهد شد.

    امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ تهران نیز درباره طرح اجرایی در معراج شهدا گفت: تا چند روز آینده عملیات ساختمانی معراج آغاز می‌شود و امیدواریم محلی برای رفت و آمد مردم باشد

    وی ادامه‌داد: ۲۰ میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهر بودجه برای بازسازی معراج شهدا در نظر گرفته شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در ادامه این برنامه از محله امامزاده یحیی، سرای کاظمی، مجموعه ورزشی بانوان امامزاده یحیی، حمام نواب، حسینه سادات اخوی نیز بازدید شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.