×
آخرین اخبار

اجرای برنامه «شیفت ایثار» در واحدهای تولیدی لرستان

  • کد نوشته: 127509
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۷
  • 131 بازدید
  • رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان از اجرای برنامه «شیفت ایثار» به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: در این طرح کارگران یک ساعت یا یک شیفت کاری را بدون کارمزد و به صورت فی سبیل‌الله در خدمت کارفرما خواهند بود.

    اجرای برنامه «شیفت ایثار» در واحدهای تولیدی لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ حجت‌الله نریمانی، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات لرستان در تشریح برنامه‌های بسیج کارگری و کارخانجات لرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، گفت: روز نهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید کارگر عبدالحسین برونسی است که در روزشمار هفته کار و کارگر به نام روز «بسیج کارگران و کارخانجات» نام‌گذاری شده است.

    وی افزود: بسیج کارگری برنامه‌های متنوعی را در این هفته برنامه‌ریزی کرده است که از جمله آنها می‎‌توان به نصب عکس و بنر شهدای کارگر در ورودی واحدهای تولیدی اشاره کرد.

    نریمانی برگزاری جلسات جهاد تبیین در سطح واحدهای تولیدی و کارخانجات استان، دیدار کاروان رسانه‌ای از دو واحد تولیدی در مرکز استان را از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری اعلام کرد و ادامه داد: برنامه «شیفت ایثار» نیز در هفته کار و کارگر در سطح واحدهای تولیدی اجرا می‌شود به نحوی که کارگران یک ساعت یا یک شفیت کاری را بدون کارمزد و به صورت فی سبیل‌الله در خدمت کارفرما باشند.

    وی از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته کار و کارگر بین کارگران بی‌بضاعت و به ویژه کارگران ساختمانی سطح استان خبرداد و گفت: برای توزیع بسته‌های معیشتی مذکور، افراد نیازمند توسط حوزه‌های کارگران و کارخانجات سطح نواحی و مرکز استان شناسایی شده‌اند.

    مسئول بسیج کارگران و کارخانجات لرستان نواخته شدن زنگ کار و تلاش، برگزاری مسابقات فوتسال برادران و مسابقات دارت خواهران کارگر، تجلیل از کارگران حوزه درمان و عیادت از کارگران بستری در بیمارستان، اعزام گروه‌های جهادی به مدارس، مساجد و مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری در استان برشمرد.

    نریمانی با اشاره به فعالیت ۳۲ گروه جهادی طرح شهید برونسی در لرستان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور کارگران در نماز جمعه، اهدا خون توسط کارگران، یادواره شهدای کارگر و دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر و تجلیل از کارگران و بسیجیان نخبه و نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر بسیج کارگری در لرستان اعلام کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *