×
آخرین اخبار

دکتر خسرو اباذری رئیس هیات امنای شورای مرکزی و مردمی ستاد آیت الله رئیسی در استان خوزستان در نشست خبری،
آیت الله رئیسی در زمینه محرومیت زدایی چند طرح خوب و کیفی ویژه استان خوزستان دارد

  • کد نوشته: 62388
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۵
  • 1119 بازدید
  • دکتر خسرو اباذری رئیس هیات امنای شورای مرکزی و مردمی ستاد آیت الله رئیسی در استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: آیت الله رئیسی در زمینه محرومیت زدایی چند طرح خوب و کیفی ویژه استان خوزستان دارد.

    آیت الله رئیسی در زمینه محرومیت زدایی چند طرح خوب و کیفی ویژه استان خوزستان دارد
    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر ابازری در نشست خبری درباره دغدغه های مردم جهت برنامه های آیت الله رئیسی، اظهارکرد: مسئله سفره و معیشت و کسب و کار مردم ، استفاده از نسل جوان و سپردن امور به مملکت به دست آن ها و سهیم نمودن تمام استان ها در کابینه دولت ، ساخت مسکن به اندازه نیاز کشور و علی الخصوص جوانان و برخورد سریع با رانت خواران و ویژه خواران از جمله برنامه های ایشان محسوب می شوند.
    وی در پاسخ به این سوال که آقای آیت الله رئیسی برای محرومیت زدائی استان خوزستان چه برنامه ای خواهد داشت افزود: ایشان در بعد محرومیت زدائی چند طرح خوب و کیفی ویژه خوزستان دارد که از جمله آن ایجاد صنایع پایین دستی در کنار شرکت های نفتی جهت اشتغال پایدار خوزستانی ها، استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی در شهرستان ها و امور زیر ساخت مرتبط، پایدار کردن اعتبارات متوازن در شهرستان های استان جهت استفاده حداکثری از امکانات بودجه ای، توسعه کشاورزی مدرن و مکانیزه و استفاده بهتر از ظرفیت مناطق آزاد در جهت بهبود ساکنان و مردم استان است.
    رئیس هیات امنای شورای مرکزی و ستاد استان خوزستان درباره رویکرد آقای رئیسی در خصوص مدیریت کشور نیز عنوان کرد: ما برای ایجاد تحول نیازمند مدیران شجاع ،میدانی و جهادی هستیم و دیدگاه های کار آفرینان و بخش خصوصی برای دولت موثر خواهد بود . کشور ما ذخایر فراوانی دارد که نیازمند یک مدیریت پاک ، مردمی و جهادی می باشد. ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی گیرد و مسئله اقتصاد و معیشت در صدر برنامه های دولت دکتر رئیسی خواهد بود.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *