×
آخرین اخبار

آمریکا در حال خارج کردن نظامیان خود از خاورمیانه است

  • کد نوشته: 21301
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
  • 446 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از وال استریت ژورنال، مقامات آمریکا در حال ارزیابی و آغاز تدریجی خروج نظامیان این کشور از خاورمیانه هستند. در این ارتباط گفته شده که مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که تهدیدات کمتری متوجه منافع این کشور در خاورمیانه است و بر این اساس روند خروج نظامیان خود را […]

    آمریکا در حال خارج کردن نظامیان خود از خاورمیانه است

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از وال استریت ژورنال، مقامات آمریکا در حال ارزیابی و آغاز تدریجی خروج نظامیان این کشور از خاورمیانه هستند.

    در این ارتباط گفته شده که مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که تهدیدات کمتری متوجه منافع این کشور در خاورمیانه است و بر این اساس روند خروج نظامیان خود را از مناطق مختلف خاورمیانه در پیش گرفته‌اند.

    در همین ارتباط خروج هزار کماندوی نظامی آمریکا که پیشتر در کویت مستقر شده بودند آغاز شده است.

    علاوه براین اعلام شده که خروج حداقل ۲ هزار نظامی دیگر آمریکایی از خاورمیانه نیز طی هفته‌های آتی در حال برنامه ریزی برای اجراست.

    خروج بخشی از نظامیان آمریکایی از خاورمیانه همزمان با تعهد این کشور به گروه طالبان برای خروج از افغانستان است و به نظر می‌رسد که افزایش هزینه‌های آمریکا در نظامی گری در خاورمیانه رهبران این کشور را به خروج و کاهش تعداد نظامیان در خاورمیانه متمایل کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.