×
آخرین اخبار

آماده سازی ۳۰۹ شعبه اخذ رأی در خوزستان

  • کد نوشته: 188329
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۰
  • 29 بازدید
  • دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: ۳۰۹ شعبه برای اخذ رای در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز در نظر گرفته شده است.

    آماده سازی ۳۰۹ شعبه اخذ رأی در خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.

    وی افزود: ۳۰۹ شعبه برای اخذ رای در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر هستند.

    دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است.

    وی از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: بروزرسانی سیستم‌ها، آموزش نیروها، توزیع تعرفه‌ها و اقلام لازم رای گیری از جمله این اقدامات است.

    دهدشت تصریح کرد: علاوه بر عوامل اجرایی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات حضور دارند.

    وی ادامه داد: از سوی استاندار خوزستان نمایندگان ویژه‌ای برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات تعیین و در آبادان، رامهرمز، رامشیر و بخش‌های مختلف این سه شهرستان تعیین شده اند.

    دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت:در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی که در مرحله اول در همان حوزه انتخابیه رای دادند می‌توانند رای بدهند و افرادی که به غیر از دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر رای داده‌اند نمی‌توانند در دور دوم در این دو حوزه انتخابیه رای بدهند.

    وی اظهار کرد:همچنین افرادی که در دور اول رای نداده‌اند می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند. 

    دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *