×
آخرین اخبار

آخرین وضعیت خدمت‌رسانی در مناطق آب‌گرفته اهواز از زبان شهردار/ سنگِ تمامِ خدمت گزاران شهرداری اهواز برای مردم

  • کد نوشته: 187724
  • ۱۴۰۳-۰۲-۱۵
  • 45 بازدید
  • تداوم شدید نزولِ رحمت الهی از صبح دیروز مُنجر به آب‌گرفتگی در برخی معابر شهری شد؛ مشکلی که در سال‌های گذشته هم در شهر اهواز وجود داشت اما مدیریت شهری این بار همه ی توانش را به کار گرفته تا لطفِ لطیفِ خدا در کام مردم تلخ نشود و اهوازی ها حلاوت باران بهاری را بچشند.

    آخرین وضعیت خدمت‌رسانی در مناطق آب‌گرفته اهواز از زبان شهردار/ سنگِ تمامِ خدمت گزاران شهرداری اهواز برای مردم

    وقتی سخن از خدمت به مردم باشد؛ خدمت گزاران شهرداری اهواز تا پای جان برای خدمت به مردم به میدان می آیند؛ همه چیز رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کند، کار، شبانه‌روزی می‌شود و حزم و عزمی برای حل مشکل به وجود می آید.

    رضا امینی شهردار اهواز درباره آخرین وضعیت خدمت‌رسانی در مناطق آب‌گرفته اهواز می گوید: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر اهواز که بیش از ۳۰ میلیمتر گزارش شده، همکاران ما در شهرداری اهواز از ۲۴ ساعت قبل به همراه دستگاه‌های معین در محل‌هایی که احتمال انباشته شدن آب‌های سطحی پیش بینی می‌شد، مستقر بودند که بلافاصله پس از بارش کار تخلیه روان آب‌ها ی سطحی به پذیرنده‌های طبیعی و کانال‌هایی که احداث شده بود، انجام شد.

    امینی می گوید که با سرعت و شتابی بیش از پیش، در حال تخلیه آب‌های سطحی در سطح شهر هستیم و امیدواریم هرچه جلوتر می‌رویم هم بارش‌های بیشتر و هم سرعت تخلیه بیشتری داشته باشیم تا هم مردم متنفع باشند و هم به دردسر نیفتند.

     امینی می گوید که تمام تلاش شهرداری اهواز این است که تا ۲۴ ساعت آینده ۸۰ درصد نقاط آبگیر تخلیه شود.

     شهردار اهواز، از دستگاه‌هایی که به عنوان معین با شهرداری اهواز همکاری داشتند هم قدردانی می کند و معتقد است که هم افزایی و انسجام باعث شده آب در منزل مردم وارد نشود و در مدت زمان کوتاهی بتوانیم وضعیت را به شرایط عادی برگردانیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *