×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان:
آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت به مردم هستند

  • کد نوشته: 73586
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۷
  • 400 بازدید
  • سرپرست فرمانداری شادگان به خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت رسانی، ایثار و جانفشانی برای مردم در تمامی حوادث هستند. امید صبری پور بمناسبت فرا رسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش‌نشانی قطعا یک شغل نیست بلکه سعادتی […]

    آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت به مردم هستند

    سرپرست فرمانداری شادگان به خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت رسانی، ایثار و جانفشانی برای مردم در تمامی حوادث هستند.

    امید صبری پور بمناسبت فرا رسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش‌نشانی قطعا یک شغل نیست بلکه سعادتی است بزرگ که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود.

    وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی ، با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند، افزود: واحد های آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌ موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

    سرپرست فرمانداری شادگان نقش آتش نشانان در آرامش، ایمنی و امنیت شهروندان و جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: بخشی از آسایش ، اطمینان خاطر و آرامش شهروندان مدیون آمادگی و ایثار آتش نشان هاست.

    صبری پور در پایان با قدردانی از تلاش شبانه‌ روزی آتش نشانان عنوان کرد: خدمات این عزیزان مایه آسایش، آرامش و نجات مردم است که باید خدمات آنان همواره مورد توجه و تقدیر قرار بگیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: ناصر حکیمی
    منبع: خبر روز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *