×
آخرین اخبار

کلاهبرداری ۱۴۰۰ میلیاردی با زمین های دولتی

  • کد نوشته: 50495
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • 764 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری و کشف ۷ هزار متر اراضی دولتی تصرف شده به ارزش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
    کلاهبرداری ۱۴۰۰ میلیاردی با زمین های دولتی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” درباره این خبر اظهارکرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف و فروش اراضی دولتی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

    وی ادامه داد: ماموران با اقدامات دقیق اطلاعاتی و رصد انجام شده ۴ نفر از اعضای باند زمین خواری را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضائی آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سردسته این باند، چندین مهر جعلی مربوط به شرکت های دولتی را کشف کردند.

    فرمانده انتظامی استان یزد افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به تصرف اراضی دولتی در ۱۰ نقطه از محله “صفائیه” شهر یزد به متراژ ۷ هزار متر و جعل سند و فروش آنها به شهروندان اعتراف کردند.

    سردار بهدانی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این زمین ها را هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

    وی در پایان یادآور شد: شهروندان چنانچه قصد خرید ملک دارند با مراجعه به سازمان های مرتبط و مسئول، از مالکیت طرف مقابل اطمینان حاصل کرده و قبل از تنظیم هرگونه قرارداد از پرداخت وجه خودداری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *