سید مهران رفیعی فرماندار در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) را به مردم شهرستان امیدیه تبریک گفت.
سید مهران رفیعی در این پیام آورده است حلول ماه شعبان المعظم به ویژه اعیاد شعبانیه ، علی الخصوص سالروز ولادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) ، ولادت سرشار از سرور حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و همچنین تولد سید الساجدین و امام العارفین حضرت علی بن الحسین (ع) که یادآوری فداکاری و سلحشوری های پاسداران انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت جانبازان همیشه سرافراز است را به همه مردم خوب و شریف شهرستان امیدیه ، خاصه پاسداران جان بر کف و آزادگان غیور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت و اقتدار ملت بزرگ و همیشه پیروز ایران اسلامی به ویژه مردم آگاه و متدین امیدیه را در سایه توجهات و عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت می نمایم .
سید مهران رفیعی
فرماندار شهرستان امیدیه
بدون نظر! اولین نفر باشید