×
آخرین اخبار

نوشته داوران بر فیلم مهاجران به کارگردانی مسعود احمدی از ایران

  • کد نوشته: 170579
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۳
  • 168 بازدید
  • در نهایت، این یک اثر هنری و یک فیلم تجربی بی‌رحمانه صادقانه و خلاقانه است که این بحران انسانی را به تصویر می‌کشد. فیلمبرداری هنری، طراحی صدای عالی، کارگردانی خلاقانه و بازیگران قوی.

    نوشته داوران بر فیلم مهاجران به کارگردانی مسعود احمدی از ایران

    به گزارش خبرروز، داوران جشنواره فیلم کالیفرنیا بر فیلم مهاجران به کارگردانی مسعود احمدی از ایران نوشتند:
    فیلمی تجربی بدون دیالوگ – روایت شده از دریچه تصاویری تخیلی و هنرمندانه، طراحی صدای تاثیرگذار و اجراهای واقعاً دردناک .
    «مهاجران» واقعیت بی‌رحمانه مردم و خانواده‌هایی را که از طریق خشونت و ترس مجبور به ترک خانه‌ها و وطن خود می‌شوند را به نمایش می‌گذارد – همه این‌ها از طریق نمادگرایی مملوس و فیلم‌برداری خیره‌کننده در هر نما با قاب هنرمندانه به تصویر کشیده شده‌اند.
    این فیلم نگاهی اجمالی به زندگی‌هایی دارد که ۱۵ مهاجر مجبور به ترک آن‌ها هستند و ترومای وصف‌ناپذیر از دست دادن همه چیز و هر کسی که دنیای آنها را شکل داده است.
    به سبک «تئاتر بی چیز» که در آن تمرکز بر بازیگر و تأثیر آنها بر بیننده است – بدون اینکه کلمه ای گفته شود به شدت انجام می شود.
    کارگردانی ماهرانه احمدی نمادگرایی را از طریق صحنه های تخیلی که عمداً پراکنده و در عین حال به زیبایی دراماتیک و به طرز دلخراشی معنادار هستند، زنده می کند. بر روی آن یک طراحی صوتی تاثیرگذار است که عناصری را که هم وجود دارند و هم نه به طور همزمان وجود دارد را برجسته می کند – مانند یک پرنده آشنا، یک ساز موسیقی و یک قطار که واقعاً از آن عبور نمی کند.
    در نهایت، این یک اثر هنری و یک فیلم تجربی بی‌رحمانه صادقانه و خلاقانه است که این بحران انسانی را به تصویر می‌کشد. فیلمبرداری هنری، طراحی صدای عالی، کارگردانی خلاقانه و بازیگران قوی.
    اثر هنری استثنایی از هر نظر.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *