×
آخرین اخبار

نشست فرماندار دشت آزادگان با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان

  • کد نوشته: 6860
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۶
  • 1046 بازدید
  • فرماندار دشت آزادگان بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مدد جویان ،سالمندان و ایتام تحت پوشش این کمیته تاکید و مشارکت خیرین در کمک رسانی به نیازمندان تحت پوشش را خواستار شد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان ؛ عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار این شهرستان در نشستی با دکتر موصولی مدیر کل امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان گفت :در سالی که مزین به نام ((اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال))می باشد می بایست با تعامل وهمکاری همه دستگاه های اجرایی در جهت تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنیم.

     

    فرماندار دشت آزادگان بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مدد جویان ،سالمندان و ایتام تحت پوشش این کمیته تاکید و مشارکت خیرین در کمک رسانی به نیازمندان تحت پوشش را خواستار شد.

     

    در این نشست مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ فرصت شغلی در زمینه کشاورزی، خدماتی و تولیدی برای جوانان جویای کار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دشت آزادگان فراهم شده است همکاری هر چه بیشتر فرماندار دشت آزادگان در حل مشکلات مختلف مدد جویان تحت پوشش در مسکن و وام اشتغال زایی را خواستار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *