×
آخرین اخبار

مادر شهید “غلام پروین” به فرزند شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 13720
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۹
  • 1255 بازدید
  • دیدگاه نیوز – مسجدسلیمان / “خانم ملکه نصیر” مادر شهید « غلام پروین» به علت  ایست قلبی در مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر این مادر صبور ساعت ۹ صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در بهشت زهرای نفتون تشییع و خاکسپاری شد. همچنین.آیین بزرگداشت سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحومه نیز فردا […]

    مادر شهید “غلام پروین” به فرزند شهیدش پیوست

    دیدگاه نیوز – مسجدسلیمان / “خانم ملکه نصیر” مادر شهید « غلام پروین» به علت  ایست قلبی در مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

    پیکر این مادر صبور ساعت ۹ صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در بهشت زهرای نفتون تشییع و خاکسپاری شد. همچنین.آیین بزرگداشت سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحومه نیز فردا مورخ دوشنبه سی ام مهر ماه جهت قرائت فاتحه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح بر تربت پاکس و سپس از ساعت ۱۱ الی ۱۴ در مسجد امام حسین (ع) نفتون برگزار می گردد.

    بنابراین گزارش شهید غلام پروین در ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روح همه شهدا شاد و راهشان همیشه نورانی و پر رهرو باد.

    خبر گزاری دیدگاه نیوز در گذشت این مادر فداکار را تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای آن بانوی مومنه علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “مادر شهید “غلام پروین” به فرزند شهیدش پیوست”

    1. سعید نصیری گفت:

      درود بانو طاهری،بنده نوه ایشون هستم،مادربزرگ اهواز فوت کردند و علت فوت هم چیز دیگه ای بود

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *