×
آخرین اخبار

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سوسنگرد و دیدار با خانواده شهید قاسم داغری

  • کد نوشته: 5806
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۲
  • 8023 بازدید
  • در این مراسم سعیدی نیا نماینده عالی دولت در دشت آزادگان با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی وباهنر افزود: رجایی وباهنر خاری در چشم دشمنان و منافقان کور دل بودند ومردم خدمات ورشادت های این دو بزرگوار را فراموش نخواهد نمود.

    غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سوسنگرد و دیدار با خانواده شهید قاسم داغری

     

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان ؛ به مناسبت هفته دولت مزار شهدای گرانقدر شهر سوسنگرد با حضور سعیدی فرماندار دشت آزادگان ؛ ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگران مسئولان محلی شهرستان دشت آزادگان غباروبی و عطر افشانی شد .

    در این مراسم مسئولان شهرستان با شاخه‌های گل و عطر افشانی بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های‌حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

    در این مراسم سعیدی نیا نماینده عالی دولت در دشت آزادگان با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر اظهار کرد: رجایی وباهنر خاری در چشم دشمنان و منافقان کور دل بودند ومردم خدمات ورشادت های این دو بزرگوار را فراموش نخواهد نمود.

    پس از این مراسم مسئولان شهرستان دشت آزادگان با حضور در منزل شهید دوران دفاع مقدس شهید قاسم داغری با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشتند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *