×
آخرین اخبار

عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری شوشتر آغاز شد

  • کد نوشته: 203549
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰
  • 21 بازدید
  • عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری شوشتر آغاز شد به گزارش دیدگاه نیوز ، شهردار شوشتر گفت: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری آغاز شد. محمد اسفندیاری اظهار داشت: عدم نامگذاری بسیاری از معابر بواسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود […]

    عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری شوشتر آغاز شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، شهردار شوشتر گفت: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری آغاز شد.

    محمد اسفندیاری اظهار داشت: عدم نامگذاری بسیاری از معابر بواسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود آمدن مشکلات برای شهروندان شده بود.

    وی بیان کرد: در بسیاری از معابر سطح شهر نظیر کوی‌های تازه احداث و نواحی منفصل فاقد هرگونه نام و تابلو نامگذاری شناسایی و در نهایت این شهرداری اقدام به نصب تابلوهای معابر کرده است.

    شهردار کهن شهر شوشتر گفت: جلسات کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر با هدف بهبود شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر شهری با حضور صاحبنظران و کارشناسان مرتبط و معتمدین شهر بصورت مستمر برگزار می شود.

    وی از نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری خبر داد و گفت: با توجه به بازدید اخیر اعضای شورای شهر از سطح شهر و تاکید بر نصب تابلو معابر عملیات نصب تابلو های نامگذاری انجام شد.

    اسفندیاری گفت: برخی از معابر شهری ما فاقد نام است که در کمیسیون نامگذاری و پس از اخذ مجوز نسبت به تعیین نام این معابر اقدام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: برخی دیگر از معابر سطح شهر دارای نام است ولی فاقد تابلو است که این شهرداری نسبت به تهیه ونصب تابلو این معابرهم اقدام خواهد کرد.

    شهردار کهن شهر شوشتر افزود: برخی از تابلوهای معابر شهر هم فرسوده شده است که عملیات جایگزین کردن تابلوهای جدید در این معابر هم در دستور کار است.

    وی ابراز امیدواری نمود: با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاههای خدمات رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع نماییم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمدباقرعباسی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل