×
آخرین اخبار

شورای ائتلاف: خوزستان نیازمند مدیری انقلابی و بومی است

  • کد نوشته: 203523
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۹
  • 22 بازدید
  • شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با انتقاد از مدیریت استان، خواستار انتصاب استانداری شایسته و بومی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و رفع محرومیت‌ها شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای در خصوص انتصاب استاندار جدید، تاکید کرد که استان خوزستان به دلیل اهمیت اقتصادی و درآمدی خود نیازمند مدیری در تراز انقلاب اسلامی است. این شورا با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان در حوزه‌های مختلف نظیر پتروشیمی، کشاورزی، نفت، گاز و فولاد، انتقاد کرد که علی‌رغم این منابع عظیم، استان همچنان با مشکلات محرومیت و بیکاری جوانان مواجه است.
    در این بیانیه آمده است که مشکل اصلی استان نه در کمبود بودجه و امکانات، بلکه در نبود مدیریت کارآمد و عدم استفاده از نخبگان بومی است. شورا خواستار آن شده که دولت برای رفع محرومیت‌های تاریخی استان و استفاده از پتانسیل‌های آن، مدیری شایسته، انقلابی و بومی را منصوب کند. همچنین تاکید شد که فرایند انتصاب باید با حساسیت و دور از ملاحظات جناحی انجام شود.
    شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به وعده‌های رئیس جمهور، بر لزوم انتخاب استانداری با ویژگی‌های مدیریتی قوی، صداقت و برنامه‌ریزی تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود که دولت چهاردهم با تکیه بر عقلانیت و شایسته‌گزینی، مدیری در خور شأن استان خوزستان معرفی کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل