×
آخرین اخبار

در ۱۰ سال اخیر در حوزه زیرساخت های ورزشی در شهرستان کاری انجام نشده بود / بزرگترین چمن مصنوعی خوزستان در مرادآباد احداث خواهد شد

  • کد نوشته: 12809
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۴
  • 2254 بازدید
  • دیدگاه نیوز – پریسا طاهری / صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مناسبت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار هیئت ورزش های همگانی به ریاست خانم صفرنژاد و همکاری اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان میزبان خبرنگاران ورزشی شهرستان بود.   در این مراسم امیدوار جمالپور با اشاره به اینکه خبرنگاران  واسطه بین مردم و مسئولین  هستند […]

    در ۱۰ سال اخیر در حوزه زیرساخت های ورزشی در شهرستان کاری انجام نشده بود / بزرگترین چمن مصنوعی خوزستان در مرادآباد احداث خواهد شد

    دیدگاه نیوز – پریسا طاهری / صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مناسبت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار هیئت ورزش های همگانی به ریاست خانم صفرنژاد و همکاری اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان میزبان خبرنگاران ورزشی شهرستان بود.

     

    در این مراسم امیدوار جمالپور با اشاره به اینکه خبرنگاران  واسطه بین مردم و مسئولین  هستند و رسالت تاثیرگزار و مهمی دارند افزود: خبرنگاران نیازها و مشکلات مردم و جامعه را انعکاس و ضمن بیان عملکرد مسئولین به مطالبه گری از خواسته های مردم می پردازند.

     

    رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان  با بیان اینکه تجلیل از خبرنگاران و فعالین خبری شهرستان را وظیفه خود می دانیم افزود: بالاترین آمار انعکاس اخبار شهرستان به حوزه ورزش مرتبط بوده است و به همین منظور  وظیفه می دانیم ضمن قدردانی از تلاش های فعالین رسانه در یک سال اخیر از انعکاس عملکرد و اخبار دستگاه  ورزش و هیئت های ورزشی شهرستان  تشکر  نماییم.

     

    جمالپور با بیان اینکه متاسفانه در ۱۰ سال اخیر در حوزه زیرساخت های ورزشی کاری انجام نشده بود افزود: خدا را شاکرم که در سال ۹۶ و ابتدای ۹۷ کارهای بزرگی در حوزه ورزش و زیرساخت های ورزشی هم اکنون انجام و یا در حال انجام است.

     

    جمالپور به بیان گزارشی از گسترش زیرساخت های ورزشی در شهرستان پرداخت و افزود: تعمیرات و بازسازی سالن کشتی، سالن وزنه برداری،سالن تختی،تعویض کفپوش سالنهای چندمنظوره شهید قنبری،شهید پوپ و شهید بهزادی  در راستای این هدف بوده است.

     

    وی از پیشرفت ۷۵ درصدی سالن تختی سی برنج خبر داد و افزود: تعمیرات و بازسازی سالن تختی سی برنح از خواسته ها و مطالبات ورزشکاران شهرستان بوده است که  الحمدالله تا اخر مهرماه این مهم تکمیل و و به وسایل گرمایشی و سرمایشی و .. تجهیز خواهد شد.

     

    رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با اشاره به احداث از تلاش ها و پیگیر یهای مجددانه نماینده محترم که الحق و الانصاف تلاش های ایشان در جذب اعتبارات درحوزه ورزش بی نظیر بوده است تشکر ویژه می نمایم اظهار کرد: چمن مصنوعی مرادآباد بزرگترین چمن مصنوعی خوزستان با مشارکت اداره ورزش و جوانان خوزستان و شهرداری مسجدسلیمان در حال احداث است. 

     

    وی همچنین از احداث سالن رزمی مرادآباد خبر داد و افزود: این پروزه سال ها فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و سال ها  هیچ گونه اعتباری به آن تخصیص داده نشده بود و خدا رو شکر جهت خدمت رسانی به عموم مردم  کار احداث آن از امسال اغاز شده است.

     

    ایشان خاطرنشان کرد: خانه جوان شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیون تومان در دو طبقه امسال کلنگ زنی خواهد شد.

     

    رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان تعمیر و بازسازی ساختمان اداره ورزش و جوانان خبر داد و افزود : ساختمان قدیمی در شان اداره ورزش و ورزشکاران نبود این امر نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان در حال انجام است و در حال حاضر پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است.

     

    از احداث سالن بوکس شهرستان که نیاز ورزشکاران بود خبر داد و افزود: این پروژه ظرف ۴۵ روز با اعتباری ۱۲۰ میلیون تومان انجام پذیرفت.

     

    جمالپور در ادامه ضمن اشاره به سفر دکتر نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان اظهار داشت: از مصوبات این سفر ورزشگاه ۲۰ هزار نفری در شهرستان و احداث پارک ورزش بانوان  است که  امسال کار  کلنگ زنی و  احداث این پروژه ها در دستور کار ما  قرار می گیرد.در حال حاضر برای احداث ورزشگاه ۲۰ هزار نفری نیاز به ۱۰ هکتار زمین داریم که در تلاش هستییم از طریق منابع طبیعی زمین های مورد نیاز برای این دو پروژه در اختیار اداره ورزش قرار بگیرد.

     

     رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت احداث ۲۰ زمین مصنوعی در همه مناطق و محلات شهرستان خبر داد و افزود: تلاش  می کنیم که با توجه به گسترش فرهنگ ورزش عمومی و نیاز عمومی مردم  این امر صورت گیرد.

     جمالپور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار ورزش کار سازمان یافته داریم اظهار امیدواری کرد: با توجه به به بازسازی سالن های ورزشی و وارد شدن بخش خصوصی، فعالیت های ورزشی شرکت نفت و آموزش و پرورش، تعداد ورزشکارن سازمان یافته در سال ۹۷  به بالای ۱۰ هزار نفر افزایش یابند.

     

    وی ادامه داد: از تلاش ها و پیگیر یهای مجددانه نماینده محترم که الحق و الانصاف تلاش های ایشان در جذب اعتبارات درحوزه ورزش بی نظیر بوده است تشکر ویژه می نمایم و همچنین از نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به ورزش مسجدسلیمان و دلگرمی های امام جمعه محترم و فرماندار سخت کوش و تلاشگر شهرستان قدردانی می کنم.

     

    جمالپور از شهرداری و پتروشیمی زیلایی که یک پروژه یی است که هنوز به بهره برداری نرسیده است اما در حوزه ورزش در حال کار می باشد شایسته تقدیر خواند. 

     

    رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: انتظار دارم خبرنگاران همچون گذشته در انعکاس مشکلات حوزه ورزش شهرستان یاریگر ما باشند و همزبان و همصدا نیازهای ورزش و ورزشکاران شهرستان را به گوش مسئولان برسانند.

    .

    .

     

    در بخش دیگری از جلسه سرکار خانم صفرنژاد رئیس هئیت ورزش های همگانی مسجدسلیمان اظهار کرد: هئیت ورزش های همگانی با شعار “ورزش برای همه” و سوق دادن عموم مردم و آحاد جامعه به سمت ورزش با کمترین امکانات و هزینه به ایفای وظیفه می پردازد.

    وی در ادامه  افزود: هئیت ورزش های همگانی مسجدسلیمان در سال ۹۶ جزء  ۳ هیئت های برتر استان خوزستان  انتخاب گردید و امیدواریم با تلاش همه کمیته ها و اعضای این هئیت  که به درستی بازوان هئیت محسوب می شوند بتوانیم بار دیگر در سال ۹۷  حائز رتبه برتر شویم.

    سرکار خانم صفرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:هئیت ورزش های همگانی مسجدسلیمان در حال حاضر دارای ۲۰ کمیته فعال است و تلاش می کنیم که ۵ کمیته دیگر از قبیل کمیته آتش نشانان و امدادگران؛ کمیته کارمندان دولت؛ کمیته مادران و فرزندان و مادران باردار به زود ی کار خود را آغاز و به لیست کمیته های فعال هیئت ورزش های همگانی افزوده شوند.

     

    رییس هیات ورزش‌های همگانی مسجدسلیمان گفت: به منظور ایجاد نشاط و شادابی و گسترش ورزش همگانی از اول شهریور ماه در پارک گل نرگس ورزش همگانی به صورت مداوم در سه روز در هفته خواهیم داشت که این برنامه با همکاری شهرداری صورت خواهد گرفت .

    وی در بخش دیگیری از سخنان خود خواستار تعامل بیشتر ادارات همچون شهرداری؛ بهزیستی و … با هیئت ورزش های همگانی شد و خاطرنشان کرد: قطعا با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان می توانیم در مسیر گسترش ورزش همگانی و اشاعه ورزش در بین خانواده هاو شهروندان گام های بهتری برداریم.

     

    وی تعدا بیمه شدگان در بخش ورزش های همگانی را ۶۳۵ زن و ۶۰ مرد عنوان کرد وافزود: تلاش می کنیم  کمیته های ویژه آقایان را هر چه زودتر فعال کنیم.

    سرکار خانم صفرنژاد در پایان سخنان خود  اظهار کرد: از مدیر کل ورزش و جوانان استان مهندس حیدری ، رئیس هیئت همگانی استان جناب آقای حاج سالمی و ریاست اداره ورزش و جوانان جناب آقای جمالپور  و پرسنل اداره و همچنین مسئولین کمیته ها تشکر می کنم..

    گفتنی است در پایان این جلسه از سوی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مسجدسلیمان از خبرنگاران فعال حوزه رسانه شهرستان در حوزه ورزش تجلیل به عمل آمد.

    شایان ذکر است سرکار خانم صفرنژاد رئیس هئیت ورزش های همگانی در مدت سه ماه اندی حضور ایشان در این بخش تلاش های فراوانی را برای گسترش ورزش همگانی در سطح شهرستان انجام داده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *