×
آخرین اخبار

دیدار مسئولان و عشایر بخش بستان با فرماندار دشت آزادگان به مناسبت هفته دولت 

  • کد نوشته: 5918
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۵
  • 996 بازدید
  • نماینده عالی دولت در شهرستان بر ضرورت اولویت‌بندی مشکلات جهت رفع آن‌ها تاکید کرد و گفت: که نمی‌توان در فرصت کوتاهی تمام مشکلات رفع کرد و باید مشکلات دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده و ابتدا به مسائل مهم و اساسی بپردازیم.

    دیدار مسئولان و عشایر بخش بستان با فرماندار دشت آزادگان به مناسبت هفته دولت 

     

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان ؛ صبح امروز یکشنبه ۵ شهریور مسئولان و عشایر بخش بستان با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری به مناسب هفته دولت با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

     

    در این دیدار سعیدی نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خوبی برای خدمت صادقانه و بی منت برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

     

    وی بیان کرد :دولتمردان دلسوز همواره در فکر کار وخدمت هستند و تکریم ارباب رجوع ،قانون مداری و ارائه خدمات بدون منت و فعالیت با امید ونشاط سرلوحه کارمندان دولت است .

     

    نماینده عالی دولت در شهرستان بر ضرورت اولویت‌بندی مشکلات جهت رفع آن‌ها تاکید کرد و گفت: که نمی‌توان در فرصت کوتاهی تمام مشکلات رفع کرد و باید مشکلات دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده و ابتدا به مسائل مهم و اساسی بپردازیم.

     

    در این دیدار بخشدار بستان ضمن تبریک ایام هفته دولت خواستار حل مشکلات اساسی بخش بستان از جمله؛آب کشاورزی ، فاضلاب ؛اشتغال و گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز شهری شدند.

     

    در ادامه این دیدار حجت السلام موسی کروشاتی به نمایندگی از عشایر بستان ضمن تبریک هفته دولت به فرماندار دشت آزادگان ؛ با بیان مشکلات موجود در بخش بستان خواستار پیگیری و حل مشکلات جهت رفاه شهروندان بستانی شد.

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *