×
آخرین اخبار

خط کشی ۹۰ کیلومتر از راههای شهرستان ازنا

  • کد نوشته: 163699
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۰
  • 200 بازدید
  • رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ازنا گفت: در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی طی هفت ماهه نخست سال جاری خط کشی ۹۰ کیلومتر از راههای  این شهرستان انجام شده است.

    خط کشی ۹۰ کیلومتر از راههای شهرستان ازنا

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سجاد درگاهپور به عملکرد این اداره در هفت ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه، روکش آسفالت ۶ کیلومتر از راههای اصلی و بهسازی ۳ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان انجام شده است.

    وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۹۰ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، ۷۰۰تن لکه‌گیری و چاله گیری ، ریزش برداری و پاکسازی محورها ۱۲ کیلومتر، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۱۲ کیلومتر، ایجاد ۴۰ کیلومتر هره خاکی و  تعمیر و مرمت یک دستگاه پل آسیب دیده در محور روستایی طیان  را به‌عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات هفت ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ازنا تصریح کرد: رفع ۳ نقطه‌ی حادثه خیز، ۱۰ کیلومتر شانه سازی، ۱۳۰ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال ، راه اندازی ۵ دستگاه ماشین آلات و آسفالت راه روستایی گلیجرد_دومنی به طول ۳کیلومتر ، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی هفت ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان ازنا می باشد.

    درگاهپور بیان کرد: ۹۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۴۰۰ استوانه ایمنی، نصب ۵۵۰ تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده، نصب ۱۰۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۳۷ سرعتکاه، تولید و نصب ۲۷۰ فلش بتنی، نصب ۷۰ عدد بشکه ایمنی، ۵۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می باشد.

    درگاهپور به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای ۵۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا، ۲۵ گشت مشترک با پلیس و ۱۵۰ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *