×
آخرین اخبار

تکذیب ربایش اطفال در سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 12297
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۲
  • 783 بازدید
  • میزان/معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه ۲۰ روزی است که برای ناامن جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان موج وسیعی به راه انداخته‌اند و شایعات مختلفی را در این جهت مطرح می‌‎کنند. محمدهادی مرعشی با تکذیب شایعات مربوط به فروش اعضای دوقلوهای خردسال در استان سیستان وبلوچستان، اظهار داشت: چنین اخباری کذب […]

    تکذیب ربایش اطفال در سیستان و بلوچستان

    میزان/معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه ۲۰ روزی است که برای ناامن جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان موج وسیعی به راه انداخته‌اند و شایعات مختلفی را در این جهت مطرح می‌‎کنند.

    محمدهادی مرعشی با تکذیب شایعات مربوط به فروش اعضای دوقلوهای خردسال در استان سیستان وبلوچستان، اظهار داشت: چنین اخباری کذب محض است. مگر اعضای بدن انسان، اجزای ماشین هستند که به راحتی آن‌ها را خارج کنند.

    وی ادامه داد: متاسفانه ۲۰ روزی است که یرای ناامن جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان موج وسیعی به راه انداخته اند و شایعات مختلفی را در این جهت مطرح می‌‎کنند.

    مرعشی خاطر نشان کرد:ک می پیش‌تر هم شایع شده بود که اطفال را در استان سیستان و بلوچستان ربایش می‌کنند و اعضای بدنشان را می‌فروشند و چند عکس هم در این باره منتشر شده بود. این موضوع از طریق پلیس فتا بررسی شد و فرد خاطی که پشت این موضوع بود و می‌خواست استان را ناامن جلوه دهد، دستگیر شد.

    معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: قضیه ربایش و کشتن دو کودک برای خروج اعضای بدنشان هم به دنبال همان جوسازی است که اصلا صحت ندارد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: این شایعات فقط برای ایجاد جو وروانی علیه استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *