×
آخرین اخبار

تشریح برنامه های هفته ازدواج از سوی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

  • کد نوشته: 66046
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 1038 بازدید
  • معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برنامه های هفته ازدواج را تشریح کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، اعظم السادات امامی با اشاره بلزوم توجه به برنامه های هفته ازدواج گفت: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه (س) فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه های تاثیرگذار جهت هموار نمودن موانع راه ازدواج جوانان و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه است.

    وی افزود: خانواده ها ویژگی های این ازدواج آسمانی همچون همتا بودن زوجین ،قناعت،دوری از اشرافیگری و تجملات،سخت نگرفتن بر همدیگر،ملاک قرار دادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی ، مهریه پایین،بنا نمودن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت و حجب و حیا را به عنوان الگو مد نظر قرار دهند.
    معاون توسعه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: تلاش شده تا برنامه هایی در خور و متناسب با شرایط کرونایی تدوین و اجرایی شود که براین اساس بیشتر برنامه های پیش بینی شده به صورت مجازی برگزار می شود.
    امامی خاطرنشان کرد: پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین شامل: عرضه جهیزیه شیک و ارزان، جمع آوری جهیزیه توسط خیران، معرفی کار به جوانان در آستانه ازدواج، اعلان فراخوان اعطای مسکن به زوجین به مدت دو سال به صورت رایگان یا کم بها توسط خیرین، نه به تماشای جهیزیه ، برگزاری جشنواره فروش ویژه مزدوجین و جوانان در آستانه ازدواج ، برگزاری کمپین مشاوره رایگان در سراسر استان ، برگزاری کارگاههای آموزشی ازدواج و خانواده به صورت گسترده ، برگزاری ۸ نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران حوزه ازدواج و خانواده، سمن ها و مؤسسات فعال، فعالین عرصه خانواده، هنرمندان و اصحاب رسانه، مسئولین، چهره های فرهنگی اثرگذار و … از مهم ترین برنامه های هفته ازدواج در استان خواهد بود.
    این مقام مسئول افتتاح پیج تخصصی ازدواج در فضای مجازی ، نورافشانی و اهتزاز بالن آرزوها توسط زوجین در شب اول ذی الحجه ، تجلیل از خیرین، زوجهای موفق، مراکز مشاوره برتر، سمن های فعال در عرصه خانواده وقضات برتر ، تهیه و انتشار محصولات فرهنگی رسانه ای (موشن گرافی، کلیپ و …) ، برنامه دوربین مخفی با موضوع ازدواج ، تهیه سرود ویژه هفته ازدواج و اجرا به صورت خیابانی ، اعطای کارت هدیه به زوجین با خدمات ویژه ، برگزاری تریبون آزاد و مناظره، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مبارزه با سنت های غلط ازدواج را از دیگر برنامه های تدوین شده به مناسبت هفته ازدواج برشمرد.
    معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان تصریح کرد: در برنامه ها سعی شده با هماهنگی با دیگر دستگاه ها و نهادها از موازی کاری جلوگیری شود و برنامه هایی مناسب و کاربردی اجرایی شود. / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل