×
آخرین اخبار

مهندس پیرامون در نشست بهره‌دهی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان؛
افق تولید در نیمه دوم سال برای شرکت های بهره بردار تشریح شد / همه کارکنان با تمام توان پای کار تولید باشند

  • کد نوشته: 202676
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۰
  • 95 بازدید
  • در نشست بهره‌دهی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بر اهمیت تولید و عملکرد شرکت‌ها در این حوزه تأکید کرد. وی شاخص اصلی ارزیابی عملکرد مدیریت‌ها را تولید دانست و اشاره کرد که در صورت رشد شاخص تولید، عملکرد شرکت‌ها مثبت ارزیابی می‌شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مهندس پیرامون از همه بخش‌های فنی و عملیاتی خواست که برای افزایش تولید با همکاری و هم‌افزایی کامل در کنار هم کار کنند. وی تأکید کرد که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نقشی کلیدی در تحقق تعهدات مناطق نفتخیز جنوب در زمینه تولید نفت ایفا می‌کند و برنامه‌های مهمی برای افزایش ظرفیت تولید تا پایان سال دارد.

    در این نشست همچنین به برنامه‌ریزی تولید تا پایان سال و طراحی افق تولید مخازن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اشاره شد. مهندس پیرامون اظهار داشت که همکاری همه‌جانبه کارکنان و حل چالش‌ها، از جمله مسئله فرسودگی تأسیسات و سوزاندن گازهای مشعل، برای رسیدن به اهداف تولیدی بسیار ضروری است.

    همچنین موضوع سقف حقوق کارکنان نیز مورد بحث قرار گرفت و مهندس پیرامون ابراز امیدواری کرد که این مسئله تا پایان سال حل شود تا تمرکز بر تولید از این موارد تأثیر نپذیرد.

    در این نشست، وضعیت چاه‌ها در نیمه نخست سال و پیش‌بینی بهره‌دهی آن‌ها در نیمه دوم بررسی شد. همچنین چالش‌ها و موانع نگهداشت تولید و راهکارهای قانونی برای حل این مشکلات مطرح گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل