×
آخرین اخبار

افشاگری بازیکن از مشکلات نوای آمل/نوای آمل درحاشیه۷ شرایط نا بسامان تنها تیم سوپرلیگی مازندران

  • کد نوشته: 162821
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۵
  • 245 بازدید
  •   سهیلا رودسری، بازیکن فوتسال، از مشکلات تیم سوپرلیگی مازندران می گوید. سهیلا رودسری که این فصل قصد بازی در تیم فوتسال نوای آمل را داشت، در خصوص حاشیه های این تیم عنوان کرد: در اواسط مهرماه، من و ۴ بازیکن غیربومی دیگر تیم نوا، با وعده خوابگاه و شرایط اسکان خوب، وارد آمل شدیم، […]

    افشاگری بازیکن از مشکلات نوای آمل/نوای آمل درحاشیه۷ شرایط نا بسامان تنها تیم سوپرلیگی مازندران

     

    سهیلا رودسری، بازیکن فوتسال، از مشکلات تیم سوپرلیگی مازندران می گوید.

    سهیلا رودسری که این فصل قصد بازی در تیم فوتسال نوای آمل را داشت، در خصوص حاشیه های این تیم عنوان کرد: در اواسط مهرماه، من و ۴ بازیکن غیربومی دیگر تیم نوا، با وعده خوابگاه و شرایط اسکان خوب، وارد آمل شدیم، اما مارا به هتل برند و یک هفته، هرروز تهدید به تخلیه می شدیم و در آخر به بدترین شکل ممکن ما را از هتل بیرون کردند.

    رودسری ادامه داد: مدیرعامل و نماینده ایشان هیچ تلاشی برای بهبود شرایط ما نداشتند و حتی باز هم برای اسکان ما، هتل در نظرگرفته شد، اما مسئولین همکاری نکردند.

     

    وی در رابطه با شرایط تیم داری شرکت نوا گفت: یک روز قرار بود که تیم بدهند و یک روز می گفتند نمی توانیم تیم داری کنیم. شرایط به نحوی بود که مجبور شدیم در منزل سرپرست اسکان داشته باشیم.

    رودسری با اشاره به اینکه استاندار مازندران نیز به این مسئله وارد شده است، اظهار داشت: شخصا به اداره کل ورزش و جوانان مازندران مراجعه کردم، مدیرعامل ابتدا پذیرفتند که شرایط تیم را بهبود بخشند، اما هیچ کاری صورت نگرفت.

    بازیکنان غیر بومی تیم نوای آمل حاضر به بازی برای این تیم نشدند و دو بازیکن بومی نیز، قراردادشان را تمدید نکردند تا شرایط نوای آمل همچنان نا مشخص باشد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *