×
آخرین اخبار

از آتش نشانان پرتلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی در مسجدسلیمان تقدیر شد + تصاویر

  • کد نوشته: 6688
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۸
  • 3953 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– با تقارن هفتم مهرماه با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم ” آئین بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی و مقام شامخ آتش نشان با حضور فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان،روح الله جلیلی نائب رئیس شورا،احمد زمان پور عضو شورای اسلامی شهر،علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، جبار […]

    از آتش نشانان پرتلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی در مسجدسلیمان تقدیر شد + تصاویر

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– با تقارن هفتم مهرماه با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم ” آئین بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی و مقام شامخ آتش نشان با حضور فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان،روح الله جلیلی نائب رئیس شورا،احمد زمان پور عضو شورای اسلامی شهر،علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، جبار کریمی مدر عامل و پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری این شهرستان در محل ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی واقع در دره اشکفت برگزار گردید.

     

    در این مراسم جبار کریمی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در مسجدسلیمان اظهار کرد: طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تصویب گردید. این روز با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور همچنین یاد آور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس نامگذاری گردیده است.

     

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی مسجدسلیمان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان متبوع خود و بیان مشکلات در تجهیز هر چه بیشتر امکانات و تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی؛ از مسئولان شورای شهر و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان خواست به جان برکفان و پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری نگاه ویژه تری داشته باشند تا این عزیزان بتوانند با دلگرمی بیشتری انجام وطیفه نمایند.

     

     علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان نیز با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی،اظهار کرد: آتش نشانی یک مسئولیت بسیار حساس است چراکه آتش نشان برای نجات جان دیگران، جان خود را به خطر می اندازد که در حقیقت این کار نهایت ایثار و از خودگذشتگی است و اجر و پاداش آن فقط نزد خداوند متعال محفوظ است.

    علی هزارسی با بیان اینکه رفع مشکلات سازمان آتش نشانی و پرسنل خدوم و پرتلاش این سازمان را به جد پیگیری می نمایم  افزود: همه ما باید با تلاش شبانه روزی و خالصانه در کنار اعضای شورای شهر که همگی مصمم به رفع مشکلات و آبادانی شهر هستند همدل و همصدا باشیم.

     

     توجه به موضوع آموزش در سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان در دستور کار قرار گیرد 

    در این مراسم روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار کرد : به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی وظیفه دانستیم در جمع شما عزیزان حضور بهم رسانیم.

     

    وی افزود: بخاطر حساسیت های شغلی پرسنل سازمان آتش نشانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند و امیدواریم بتوانیم در زمان خدمت گزاری خود در شورا در رفع مشکلات این سازمان کوشا باسیم.

     

    روح الله جلیلی با بیان اینکه مسجدسلیمان  یک شهر حادثه خیز است افزود: آتش نشانی یک تخصص است به همین جهت آموزش به روز و کسب مهارت های تخصصی لازم برای پرسنل آتش نشان باید در دستور کار سازمان آتش نشانی مسجدسلیمان قرار گیرد.

     

    در ادامه این مراسم سرآتش نشان بهروز حاتمی باورصاد، سر آتش نشان مسعود ظاهری فارسانی، آتش نشان دوم علی سهرابی به نمایندگی از همکاران و پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان در حضور مسئولین شورای شهر و شهرداری مشکلات و دغدغه های همکاران خود را بیان نمودند.

    در پایان این مراسم به پاس رشادت ها و ایثار گری های فعالین عرصه آتش نشانی و پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان با اهدای لوح تقدیر به عمل امد.

     

     

     

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *