×
آخرین اخبار

آذربایجان شرقی میزبان مسابقات قهرمانی پاراگلایدر کشور

  • کد نوشته: 148776
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۱
  • 138 بازدید
  • رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه قهرمانی کشور پاراگلایدینگ در رشته مسافت خبر داد.

    آذربایجان شرقی میزبان مسابقات قهرمانی پاراگلایدر کشور

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرهنگ رحیم پور اظهار داشت: این مسابقه از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ مرداد ماه سال جاری به میزبانی سایت ارلان استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

    رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزشکاران واجد شرایطی که علاقه مند به شرکت در این رویداد بودند تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه نسبت ثبت نام اولیه از طریق کمیته های استانی اقدام ، و تا کنون نزدیک ۱۰۰خلبان آقا و خانم جهت شرکت در این رویداد تایید شده‌اند.

    وی ادامه داد:در این مسابقات خلبانانی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، یزد، سمنان، گلستان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، ایلام، کرمانشاه، اصفهان، البرز، قزوین، خراسان رضوی، مازندران، تهران، لرستان، فارس، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

    وی ادامه داد: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی برگزار می شود و خلبانان طی روزهای ۲۱ و ۲۲ مردادماه در سایت ورزش‌های هوایی ارلان به تمرین می‌پردازند.

    رئیس کمیته ورزش‌های هوایی آذربایجان‌شرقی در به اسپانسر این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: ساپ ایر اسپانسر این دوره از مسابقات بودنه و حامی ورزش های هوایی استان می باشد.

    وی در پایان گفت: خلبانان طی روزهای برگزاری این رقابت‌ها در هتل جهانگردی شهرستان مرند اسکان پیدا می‌کنند و تمام هزینه‌های این مسابقات نیز توسط کمیته ورزش‌های هوایی استان به عهده گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *